Tiedon louhinta myynnin, markkinoinnin ja asiakkuuksien hallinnassa
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Teknologian hyödyntäminen myynnin ja markkinoinnin yhteistyön kehittämiseksi
Jenna Eliisa Katariina Kuningas (2024)Teknologian hyödyntäminen myynnin ja markkinoinnin yhteistyön kehittämisessä on noussut keskeiseksi aiheeksi yritysten pyrkiessä vastaamaan jatkuvasti muuttuviin markkinoiden vaatimuksiin. Tutkimusaihe on ajankohtainen, ... -
Tietovarastointi, OLAP ja tiedon louhinta
Pekkarinen, Vesa (2007)Jyväskylä: Jyväskylän yliopisto, 2007, 28s. Kandidaatintutkielma Tietovarastointi, OLAP ja tiedon louhinta pyrkivät vastaamaan organisaatioiden liiketoimintatiedon varastointi-, käsittely- ja analysointitarpeisiin. ... -
On modelling and stability of axially moving viscoelastic materials
Saksa, Tytti (University of Jyväskylä, 2013) -
Eight Simple Guidelines for Improved Understanding of Transformations and Nonlinear Effects
Rönkkö, Mikko; Aalto, Eero; Tenhunen, Henni; Aguirre-Urreta, Miguel I. (SAGE Publications, 2022)Transforming variables before analysis or applying a transformation as a part of a generalized linear model are common practices in organizational research. Several methodological articles addressing the topic, either ... -
Tietojärjestelmien hyödyntäminen hiljaisen tiedon hallinnassa organisaatioissa
Pinola, Teemu (2012)Pinola Teemu Tietojärjestelmien hyödyntäminen hiljaisen tiedon hallinnassa Jyväskylä: Jyväskylän yliopisto, 2012, 24 s. Tietojärjestelmä tiede, kandidaatin tutkielma Ohjaaja(t): Salo, Markus Tässä tutkielmassa ...