Tiedon louhinta myynnin, markkinoinnin ja asiakkuuksien hallinnassa
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Teknologian hyödyntäminen myynnin ja markkinoinnin yhteistyön kehittämiseksi
Kuningas, Jenna (2024)Teknologian hyödyntäminen myynnin ja markkinoinnin yhteistyön kehittämisessä on noussut keskeiseksi aiheeksi yritysten pyrkiessä vastaamaan jatkuvasti muuttuviin markkinoiden vaatimuksiin. Tutkimusaihe on ajankohtainen, ... -
On modelling and stability of axially moving viscoelastic materials
Saksa, Tytti (University of Jyväskylä, 2013) -
Eight Simple Guidelines for Improved Understanding of Transformations and Nonlinear Effects
Rönkkö, Mikko; Aalto, Eero; Tenhunen, Henni; Aguirre-Urreta, Miguel I. (SAGE Publications, 2022)Transforming variables before analysis or applying a transformation as a part of a generalized linear model are common practices in organizational research. Several methodological articles addressing the topic, either ... -
Tietovarastointi, OLAP ja tiedon louhinta
Pekkarinen, Vesa (2007)Jyväskylä: Jyväskylän yliopisto, 2007, 28s. Kandidaatintutkielma Tietovarastointi, OLAP ja tiedon louhinta pyrkivät vastaamaan organisaatioiden liiketoimintatiedon varastointi-, käsittely- ja analysointitarpeisiin. ... -
Testing the predictive power of term spread in the Euro area
Rimal, Sachindra (2021)This thesis tests the predictive power of term spread in predicting the Euro area's real economic activities. The objectives of this study are to test the predictive power of term spread in the negative interest rate period ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.