Käyttäjien profilointi verkkokaupoissa : viitekehysmalli profilointimenetelmien vertailuun
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Käyttöliittymösuunnittelun perusperiaatteet verkkokaupoissa
Vänskä, Sini (2019)Käyttöliittymä on ihmisen käyttämän teknologian osa, jonka avulla ihminen pyrkii saavuttamaan päämääränsä ja erittelemään ongelmaansa. Käyttöliittymäsuunnittelu on osa käyttökokemuksen suunnittelua, jolla pyritään vaikuttamaan ... -
Massadatan ja massadata-analytiikan hyödyntäminen verkkokaupoissa : liiketoiminnallinen näkökulma
Lähde, Enni (2021)Tässä kandidaatintutkielmassa tarkastellaan massadatan (engl. big data) ja massadata-analytiikan hyödyntämistä verkkokaupoissa liiketoiminnallisesta näkökulmasta. Datan ja erityisesti massadatan määrä kasvaa vuosi vuodelta ... -
Asiakaskokemuksen muodostuminen ja johtaminen B2C-verkkokaupoissa : case: aiemmissa asiakaskokemus- ja verkkokauppavertailuissa menestyneet B2C-yritykset
Kykkänen, Juuso (2016)Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, miten aiemmissa asiakaskokemus- ja verkkokauppavertailuissa menestyneet B2C-yritykset johtavat asiakaskokemusta verkkokaupoissaan. Lisäksi tavoitteena oli selvittää miten nämä yritykset ... -
Väriyhdistelmien vaikutus havaittuun käytettävyyteen verkkokaupoissa
Pääkkönen, Noora (2023)Tämän pro gradu -tutkielman tavoitteena oli tutkia väriyhdistelmien vaikutusta verkkokauppojen havaittuun käytettävyyteen. Tutkimusta varten rakennettiin neljä versiota kuvitteellisen verkkokaupan etusivusta, joissa ... -
Flow'n vaikutus impulssiostamiseen verkkokaupoissa
Lahtinen, Jussi (2017)Kaupankäynti on siirtynyt viime aikoina hyvin nopeasti verkkoympäristöihin, nopean teknologisen kehittymisen seurauksena. Verkkokaupat ovat loistava ympäristö saada kuluttajat tekemään ylimääräisiä impulssiostoja, koska ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.