I look but do I see? : the application of visual design grammar in an introductory image analysis discussion course
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Learning Grammar for Social Action : Implications for Research and Language Teaching
Piirainen-Marsh, Arja; Lilja, Niina (Wiley, 2022) -
Designing meaning : a visual design analysis of remedy entertainment’s video game advertisements
Ollikka, Niko (2021)Videopeli-ala on yksi maailman tasaisimmin kasvavista aloista ja sen on arvioitu olevan noin 139 miljoonan dollarin arvoinen vuonna 2021. Videopelejä ei enää nähdä pääasiallisesti lasten ja nuorten aktiviteettina vaan ... -
”Siksi, että se tuntuu helposti opettajastakin tylsältä” : communicative methods in English grammar teaching in Finland
Anttila, Suvi (2015)Sekä kieliopin opetusta että kommunikatiivista opetusta on tutkittu Suomessakin melko laajalti, mutta näiden kahden kohtaaminen ei toistaiseksi ole päässyt tutkimusten kohteeksi. Kielioppia pidetään usein vaikeana ja jopa ... -
Design science research genres : introduction to the special issue on exemplars and criteria for applicable design science research
Peffers, Ken; Tuunanen, Tuure; Niehaves, Björn (Taylor and Francis, 2018)We propose the definition of genres in IS design science research (DSR). In recent years DSR has become a well-accepted research paradigm within IS; however, now the diversity of purpose, methodology, and mental models has ... -
Teaching grammar in grades 7 through 9 : an analysis of English and Swedish L2 textbooks
Pylvänäinen, Helinä (2013)Kieliopin opettaminen on ollut osa vieraiden kielten opetusta niin kauan kuin niitä on opiskeltu. Kieliopin tuntemus kuuluu kielitaitoon ja sen hyvä hallinta mahdollistaa viestin perillemenon vaativissakin kommunikaatiot ...