Menneisyyden ihmistä etsimässä : draama historian opiskelun ja ymmärtämisen välineenä
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
"Olihan se nyt paljon enemmän sellasta, että piti ite oikeesti ajatella jotain" : tiimeissä opiskelun vaikutus historian oppimiseen Jyväskylän koulutuskuntayhtymän Tiimilukio -hankkeessa Sepän lukion KULTSI -kurssilla lukuvuonna 2013-2014
Laine, Elli (2017)Syksyllä 2013 Jyväskylän Sepän lukiossa toteutettiin Tiimilukio -hankkeeseen kuuluva kurssi ”KULTSI – kulttuurihistoriaa monipuolisesti”. Kurssilla yhdistettiin neljää eri oppiainetta (historia, äidinkieli, kuvaamataito ... -
Valmistumisen tukeminen korkeakouluopinnoissa
Jääskelä, Päivikki; Nissilä, Pia; Fink, Bärbel (Jyväskylän yliopisto, 2011) -
”Aika paljon sai tehdä, kunhan se liittyi siihen historiaan ja opetussuunnitelmaan” – Oppilaiden valtaistuminen yläkoulun historian tunneilla
Kristiansson, Jesper (2021)My research aim was to identify what happens in a junior high school history class when pupils gain a certain amount of power. I applied the philosophy of Jacques Rancière and other advocates of critical pedagogy in practice ... -
Pedagoginen draama persoonallisuudeltaan erilaisten lasten kokemuksellisena toimintana peruskoulun ala-asteella
Kolehmainen, Paula; Lilja-Pietikäinen, Raija (1999) -
Kohti draaman merkityksiä suomalaisessa peruskoulussa : fenomenografinen tutkimus luokanopettajien käsityksistä draamasta
Borgstén, Tiina Maria (2016)Tässä tutkimuksessa tarkasteltiin luokanopettajien käsityksiä draamasta. Aiheen valinta on ajankohtainen, koska draama on herättänyt keskustelua uuden perusopetuksen opetussuunnitelman perusteiden 2014 ympärillä. Draaman ...