Onneksi elämässä on myös sini-valkoisia logoja : visuaalisten sommitelmarakenteiden tarkastelua brändimainoksissa
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Representations of “female Asian look” in Advertising : Young Chinese Women’s Responses to Fashion and Beauty Advertisements Targeting Chinese Market
Rong, Haoyi (2020)This study was inspired by two advertisement series targeting the Chinese market, Dolce&Gabbana’s “Eating with chopsticks” campaign videos, and Zara’s makeup posters of a new released lipstick series. Having these two ... -
Masasta lady lehtikuvaan : johtajan julkisuuskuvan tarkastelua Talouselämässä vuosina 1990 ja 2000
Murtola-Jokiniemi, Kaarina (2001) -
"Tässäpä tulee sitten aivan käsittämätön tuote" : kaupallisessa yhteistyössä toteutettu blogikirjoitus tekstilajina
Väisänen, Netta (2024)Tämä kandidaatintutkielma käsittelee kaupallisessa yhteistyössä toteutettujen kosmetiikka-aiheisten lifestyleblogitekstien tekstilajia niiden rakenteen ja viestinnällisen päämäärän näkökulmasta. Kaupalliset yhteistyöt ovat ... -
Oatlyn Maitomyyttien interpersoonaisia merkityksiä
Vääräsmäki, Johanna (2021)Tässä tutkielmassa tarkastellaan, millaista vuorovaikutusta internetpohjaisessa mainoksessa rakentuu mainoksen tekijän ja vastaanottajan välille. Tutkimusaihetta lähestytään aineistolähtöisestä ja laadullisesta näkökulmasta. ... -
Mainostekstit vaikuttavat mielenterveyden häiriöiden merkityksiin
Lehtovaara, Tytti (Allegra Lab Helsinki ry, 2020)