Motivation im Fremdsprachenunterricht : eine Fallstudie im B2-Deutschunterricht in der 8. und 9. Klasse
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Emotional obstacles of e-learning
Juutinen, Sanna (University of Jyväskylä, 2011) -
Liikunnallisten oppimis- ja viihdepelien hyödyt ja haasteet ja digipelaajan motivointi
Lietzén, Jaana (2020)Opinnäytetyö tarkastelee, miten liikunnalliset digitaaliset pelit voivat tukea oppimista, liikkumista ja hyvinvointia sekä tarkastellaan mikä pelaajia liikunnallisissa digitaalisissa peleissä motivoi. Tutkimusmenetelmänä ... -
Terveydenhuoltoalan esihenkilökoulutus valmentavan johtamisen ja oppimisen tukena
Solio, Kristiina; Lamberg, Anni (2023)Tämän laadullisen tutkimuksen tarkoituksena oli tarkastella esihenkilöiden oppimista ja sitä tukevia ja estäviä tekijöitä sekä esihenkilöiden käsityksiä valmentavasta johtamisesta. Oppimiseen ja valmentavaan johtamiseen ... -
Eri ikäryhmien luontosuhteen erot ja biologian opetus
Leppäaho, Marita (2011) -
Migrationsbedingte Mehrsprachigkeit im finnischen Fremdsprachenunterricht
Linderoos, Petra (Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkosto, 2016)Wir alle sind gegenwärtig Zeitzeugen eines sich rasant entwickelnden gesellschaftlichen Wandels, der einerseits mit Schlüsselbegriffen wie Digitalisierung, Globalisierung, Individualisierung charakterisiert werden kann, ...