Kulttuurienvälinen asiakaspalvelu : hotellivirkailijoiden näkemyksiä ulkomaalaisten asiakkaiden palvelemisesta ja kulttuurin roolista asiakaspalvelutilanteissa
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Cultural differences in Ibero-Nordic communications : perceptions about Finnish and Colombian negotiators
Vaahterikko-Mejía, Päivi (University of Jyväskylä, 2001)Päivi Vaahterikko-Mejía selvittää väitöstutkimuksessaan, millainen kuva latinalais-amerikkalaisilla neuvottelijoilla on kolumbialaisista ja suomalaisista neuvottelijoista, ja minkälaisia kulttuurieroja suomalaisten ja ... -
Exploring employee perspectives into technology-mediated communication in multinational organizations
Christian, Esther Oluwatomisin (2023)Tässä maisterintutkielmassa tutkittiin laadullisella näkökulmalla nuorten ammattilaisten kokemuksia tietointensiivisissä ja teknologiasta riippuvaisissa monikansallisissa organisaatioissa ja selvitettiin TMC: n vaikutusta ... -
Relational dialectics in intercultural couples' relationships
Cools, Carine (University of Jyväskylä, 2011) -
Medical rehabilitation professionals’ perceptions on intercultural interaction, competence, and well-being at work
Lehto, Anni (2020)Viime vuosien aikana maahanmuuttajien osuus terveydenhuollon asiakkaina on noussut, ja terveydenhuollon ammattilaisilta vaaditaan nyt yhä enemmän kykyä työskennellä eri taustoista tulevien ihmisten kanssa. Muun muassa ... -
Culture in service design: How service designers, professional literature and service users view the role of national, regional and ethnic cultures in services
Chydenius, Tarja (Jyväskylän yliopisto, 2020)Societies and economies are increasingly based on services. Service design is a human centric and participatory approach to develop services into value creating service experiences. Services are predominantly based on human ...