Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.authorKangas, Minna
dc.date.accessioned2008-01-08T08:48:42Z
dc.date.available2008-01-08T08:48:42Z
dc.date.issued1997
dc.identifier.otheroai:jykdok.linneanet.fi:721372
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/10935
dc.format.extent40 lehteä.
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isofin
dc.rightsThis publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.en
dc.rightsJulkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.fi
dc.subject.otherkaksoisvaikeushypoteesi
dc.subject.otherlukemisvaikeus
dc.subject.othernopea nimeäminen
dc.subject.otherortografinen sanantunnistus
dc.subject.othervarhaisnuoret
dc.subject.otheräännetietoisuus
dc.titleNopean nimeämisen taito lukemisvaikeuden kulun ennustajana
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-1997721372
dc.type.dcmitypeTexten
dc.type.ontasotPro gradu -tutkielmafi
dc.type.ontasotMaster’s thesisen
dc.contributor.tiedekuntaYhteiskuntatieteellinen tiedekuntafi
dc.contributor.tiedekuntaFaculty of Social Sciencesen
dc.contributor.laitosPsykologian laitosfi
dc.contributor.laitosDepartment of Psychologyen
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.oppiainePsykologiafi
dc.contributor.oppiainePsychologyen
dc.rights.accesslevelopenAccessfi
dc.type.publicationmasterThesis
dc.contributor.oppiainekoodi202
dc.format.contentfulltext
dc.type.okmG2


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot