Fonologisen rekoodauksen oppiminen kirjain-äänne -vastaavuudeltaan säännöllisessä suomen kielessä
2009:59 | 2010:176 | 2011:41 | 2012:34 | 2013:36 | 2014:87 | 2015:89 | 2016:109 | 2017:135 | 2018:146 | 2019:78 | 2020:37 | 2021:52 | 2022:41 | 2023:173 | 2024:144 | 2025:3
Metadata
Show full item recordCollections
- Pro gradu -tutkielmat [29752]
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Dysleksiariski oppimisen haasteena : fonologisen tietoisuuden interventio ja lukemaan oppiminen
Ketonen, Ritva (Jyväskylän yliopisto, 2010) -
Ekapelin pelaajakunta ja kirjain-äännevastaavuuksien tunnistamisen vakiintuminen
Järvisalo, Elisa (2008) -
Tietokoneavusteisen pelin vaikutus kirjainäännevastaavuuksien sekä tavujen oppimiseen : tapaustutkimus viidestä esikouluikäisestä pojasta
Liuha, Sanna (2004)Tämä työ oli pilottitutkimus tietokoneavusteisen pelin toisesta versiosta, jonka tarkoituksena on opettaa assosiaatio-oppimisen avulla kirjain-äännevastaavuuksia sekä kirjoitettujen ja äännettyjen tavujen välistä yhteyttä. ... -
Early prediction of reading : phonological awareness and related language and cognitive skills in children with a familial risk for dyslexia
Puolakanaho, Anne (University of Jyväskylä, 2007)PsL Anne Puolakanaho selvitti väitöstutkimuksessaan, miten leikki-ikäisten 3 - 5-vuotiaiden lasten kielelliset ja kognitiiviset taidot ovat yhteydessä lukemisen virheettömyyteen ja sujuvuuteen kouluiässä. Puolakanaho tutki ...