Ekapelin pelaajakunta ja kirjain-äännevastaavuuksien tunnistamisen vakiintuminen
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Teaching and learning to read in Afrikaans : teacher competence and computer-assisted support
February, Pamela J. (Jyväskylän yliopisto, 2018)This thesis is in the form of a monograph consisting of three distinct, but related studies. The three studies examined Grade 1 teachers’ knowledge and perceptions of reading instruction in classrooms in Namibia; and ... -
Tietokoneavusteisen pelin vaikutus kirjainäännevastaavuuksien sekä tavujen oppimiseen : tapaustutkimus viidestä esikouluikäisestä pojasta
Liuha, Sanna (2004)Tämä työ oli pilottitutkimus tietokoneavusteisen pelin toisesta versiosta, jonka tarkoituksena on opettaa assosiaatio-oppimisen avulla kirjain-äännevastaavuuksia sekä kirjoitettujen ja äännettyjen tavujen välistä yhteyttä. ... -
Oppimisen eteneminen lukemisvalmiuksia harjoittavan adaptiivisen tietokonepelin pelaamisen aikana
Sievänen, Ilona; Stenroos, Tuija (2005)