Luokanopettaja masentuneen tai ahdistuneen oppilaan tunnistajana ja auttajana
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Voimavarat ja haasteet luokanopettajan ja erityisopettajan yhteistyössä : oppilaan tukeminen kouluarjessa : ” Se ei oo välttämättä sen oppilaan kannalta paras, että tehdään vaan semmosia laastariratkaisuja.”
Vihriälä, Riina (2019)Tämän tutkimuksen tarkoituksena on selvittää luokanopettajan ja erityisopettajan yhteistyön voimavaroja sekä haasteita. Tutkimuksessa pohditaan myös autonomian ja yhteisöllisyyden paradigmaa ja kolmiportaisen tuen toteutumista ... -
Opettajien käsityksiä ja kokemuksia masentuneen oppilaan kohtaamisesta
Timlin, Kirsi (2003) -
Luokanopettajien kokeman stressin ja kollegiaalisen yhteistyön yhteydet
Arvola, Jutta (2016)Tässä tutkimuksessa tarkasteltiin kuudennen luokan opettajien kokemuksia kollegiaalisesta yhteistyöstä ja sen yhteyksiä heidän kokemaansa työstä johtuvaan stressiin. Tutkimuksen tavoitteena oli ensinnäkin selvittää, ... -
Oppilaan toverisuosion, sosiaalisten taitojen ja käyttäytymisen yhteys oppilaan ja opettajan väliseen suhteeseen
Huikari, Elli (2013)TIIVISTELMÄ Huikari, E. 2013. Oppilaan toverisuosion, sosiaalisten taitojen ja käyttäytymisen yhteys oppilaan ja opettajan väliseen suhteeseen. Jyväskylän yliopisto. Opettajankoulutuslaitos. Kasvatustieteen pro gradu-tutkielma. ... -
Oppilaan sukupuolen, luokka-tason, käyttäytymisen ja opettajan antaman kehuvan palautteen yhteys oppilaan oikeudenmukaisuuden kokemukseen
Nyholm, Anna-Mari (2019)Tässä tutkimuksessa selvitettiin, ovatko oppilaan sukupuoli, luokka-aste, käyttäytyminen ja opettajan antama kehuva palaute yhteydessä oppilaan oikeudenmukaisuuden kokemukseen. Tutkimusaineistona käytettiin ProKoulu-hankkeessa ...