Oppia ikä kaikki - mutta miksi en opi? : aikuisen oppijan koettujen englannin kielen oppimisen esteiden kuvaaminen
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Teachers' views on multilingualism : how does the presence of multiple languages in primary school English classrooms appear and to what effect? : "Mä olen suomenkielinen ... olen kaikki kieleni ihan opetellut."
Putz, Juho (2016)Monikielisyys ja sen mukanaan tuomat haasteet ja mahdollisuudet ovat suomalaisissa kouluissa jatkuvasti ja yhä vahvemmin läsnä. Tämän tutkimuksen tarkoituksena on selvittää, miten monikielisyys näkyy osana englannin kielen ... -
Varusmiesten ruokailutottumusten muuttamisen esteiden yhteys ruokailutottumuksiin ja yhteyden vaihtelu painoindeksin mukaan
Mäenpää, Pirjo; Oksanen, Sari (2007) -
Mediaatioita : fenomenologisen marxismin mahdollisuus
Niemelä, Mikko (2013)Tutkimukseni tehtävänä on selvittää, onko fenomenologian ja marxismin synteesi mahdollista. Käsittelen 1930-luvun taitteen Herbert Marcusen fenomenologista marxismia esimerkkinä synteesin mahdollisuudesta. Näiden perinteiden ... -
Hermeneutiikka ja fenomenologia. Hermeneuttis-fenomenologisen tutkimusotteen sisäisestä problematiikasta
Kakkori, Leena (Kansanvalistusseura, 2009)”Hermeneuttis-fenomenologinen tutkimusote on löytänyt tiensä myös aikuiskasvatustieteelliseen tutkimukseen. Se ei kuitenkaan ole selkiinnyttänyt periaatteitaan, vaikka sen tulokset avaavat uusia näköaloja. Hermeneutiikka ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.