Oppia ikä kaikki - mutta miksi en opi? : aikuisen oppijan koettujen englannin kielen oppimisen esteiden kuvaaminen
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Teachers' views on multilingualism : how does the presence of multiple languages in primary school English classrooms appear and to what effect? : "Mä olen suomenkielinen ... olen kaikki kieleni ihan opetellut."
Putz, Juho (2016)Monikielisyys ja sen mukanaan tuomat haasteet ja mahdollisuudet ovat suomalaisissa kouluissa jatkuvasti ja yhä vahvemmin läsnä. Tämän tutkimuksen tarkoituksena on selvittää, miten monikielisyys näkyy osana englannin kielen ... -
Varusmiesten ruokailutottumusten muuttamisen esteiden yhteys ruokailutottumuksiin ja yhteyden vaihtelu painoindeksin mukaan
Mäenpää, Pirjo; Oksanen, Sari (2007) -
Ensiapukurssi aikuisen oppijan myönteisenä oppimiskokemuksena
Sihvo, Minna (2017)Tässä laadullisessa tutkimuksessa tarkastellaan ensiapukurssia aikuisen myönteisenä oppimiskokemuksena. Tavoitteena oli selvittää, millaisista teki-jöistä aikuisen ensiavun oppijan myönteinen oppimiskokemus koostuu yli ... -
Elämäntapamuutoksessa koetut esteet ja niiden käsittely
Hemminki, Sara (2021)Väestön terveyden edistämiseksi ja sairauksien ennaltaehkäisemiseksi tarvitaan muutoksia elämäntavoissa. Elämäntapamuutoksen toteuttaminen on kuitenkin haastavaa, ja muutokset jäävät usein lyhytkestoisiksi. Aiemmissa ... -
Reduction and solipsism : Husserl's method of reduction and solipsism critique presented against it
Vienola, Minna-Kerttu (2017)Työssäni tutkin Hursserlin reduktion metodia, joka on hänen kehittämänsä suuntauksen, transsendentaalisen fenomenologian, tutkimusmenetelmä. Vastaan kysymykseen, viekö reduktion metodi välttämättä solipsismiin vai ei. ...