Argumentation på L2-svenska : inlärare skriver insändare
Toropainen, O., & Lahtinen, S. (2014). Argumentation på L2-svenska : inlärare skriver insändare. In J. Lindström, S. Henricson, A. Huhtala, P. Kukkonen, H. Lehti-Eklund, & C. Lindholm (Eds.), Svenskans beskrivning 33 (pp. 481-491). Finska, finskugriska och nordiska institutionen, Helsingfors universitet. Nordica Helsingiensia, 37. https://helda.helsinki.fi/handle/10138/144498
Published in
Nordica HelsingiensiaEditors
Date
2014Discipline
Kielten laitosCopyright
© 2014 Författarna.
Publisher
Finska, finskugriska och nordiska institutionen, Helsingfors universitetParent publication ISBN
978-951-51-0120-4Conference
Svenskans beskrivningIs part of publication
Svenskans beskrivning 33ISSN Search the Publication Forum
1795-4428
Original source
https://helda.helsinki.fi/handle/10138/144498Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/24381919
Metadata
Show full item recordCollections
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Mångsidighet, insändarformalia och argument : jämförelse av insändare skrivna av finska och svenska språkinlärare
Hassinen, Niina (2012)Tänä päivänä on hyvin tärkeää osata ilmaista omia mielipiteitään ja pystyä perustelemaan ne vakuuttavasti muille. Oppilaat ja opiskelijat harjoittelevat ja kehittävät näitä taitoja kouluvuosiensa aikana. Tämän ... -
The effect of instructions on writing an argumentative text : a study on upper secondary school students' written performance in English
Keskitalo, Venla (2014)Tietoyhteiskunnan kehitys heijastuu tulevina vuosina myös ylioppilastutkintoihin, sillä vuodesta 2016 alkaen ensimmäiset ylioppilaskirjoitukset suoritetaan sähköisesti tietokoneita hyödyntäen. Myös englannin kielen opetukselle ... -
S2-oppijan mielipidekirjoituksen sujuvuus maallikoiden ja S2-opettajien arvioimana
Göös, Marjaana; Karppinen, Mari (2014)Tutkielmamme aiheena on S2-oppijan mielipidekirjoituksen sujuvuus ja sen arviointi. Sujuvuus, kompleksisuus ja tarkkuus ovat keskeisiä ja laajasti käytettyjä käsitteitä toisen kielen arvioinnissa, mutta niiden määrittely ... -
Argumentoinnin keinot S2-oppijoiden teksteissä
Pensas, Johanna (2013)Tässä tutkielmassa tarkastellaan yläkoulua käyvien suomi toisena kielenä -oppijoiden argumentoinnin taitoja suhteessa Eurooppalaiseen viitekehykseen (EVK). Tutkielmassa selvitetään, miten eri kielitaitotasoille sijoittuvat ... -
På finska och svenska : tvåspråkig pedagogik i daghem och förskola
Palojärvi, Anu; Palviainen, Åsa; Mård-Miettinen, Karita (Jyväskylän yliopisto, 2016)