Kohti omannäköistä akateemista asiantuntijuutta
Bottas, R. (2017, 15.6.2017). Kohti omannäköistä akateemista asiantuntijuutta. Tiedeblogi. https://www.jyu.fi/blogit/tiedeblogi/bottas
Julkaistu sarjassa
TiedeblogiTekijät
Päivämäärä
2017Tekijänoikeudet
© Bottas & Jyväskylän yliopisto, 2017.
Julkaisija
Jyväskylän yliopistoISSN Hae Julkaisufoorumista
2489-2335
Alkuperäislähde
https://www.jyu.fi/blogit/tiedeblogi/bottasJulkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/27079636
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Liikuntatieteiden tiedekunta [2920]
- Tiedeblogi [127]
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Miten sinä mittaat oman opetuksesi onnistumista?
Lundell, Jan (Jyväskylän yliopisto, 2017) -
Kahden lukion yhdistämiseen liittyviä ongelmia ja mahdollisuuksia : haaste ohjausjärjestelmälle ja oppilaitoksen johdolle
Forstén, Ari (Jyväskylän yliopisto, Opettajankoulutuslaitos, 2006) -
Konstruktivistisen ja perinteisen oppimisympäristön vertailu yliopistossa
Tynjälä, Päivi (1999)Opetuksen laatu on ollut viime vuosina yleinen puheenaihe maamme yliopistoissa ja korkeakouluissa. Asiaan ovat kiinnittäneet huomiota kaikki keskeiset tahot: yliopisto-opettajat ja heidän etujärjestönsä, opiskelijajärjestöt, ... -
Yliopiston opetushenkilöstön tuentarpeet ja toimivat opetusratkaisut koronaviruspandemian aikana
Halla, Pauliina (2021)Yliopistojen opetushenkilöstö joutui koronaviruspandemian seurauksena siirtymään etäopetukseen keväällä 2020. Tässä tutkimuksessa kartoitettiin, millaista tukea yliopiston opetushenkilöstö koki tarvitsevansa pandemian ... -
Yliopiston opettajien kokemuksia interaktiivisesta opetuksesta
Autio, Mia (2014)Tässä tutkimuksessa tutkittiin yliopiston opettajien kokemuksia interaktiivisesta opetuksesta. Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, minkälaisia kokemuksia yliopiston opettajat saivat heille uudenlaisen interaktiivisen ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.