Raaka sisältö jarruttaa multimediaa
Intenet-sovellus, tietokonepeli, jumalanpalvelus, cd-rom, elokuva, kuvapuhelin, digi-TV, ooppera. Multimediaa. Toistaiseksi interaktiivista multimediaa hyödynnetään tuottoisasti kuitenkin vain peliteollisuudessa.
Publisher
Agora Center, Jyväskylän yliopistoMetadata
Show full item recordCollections
- Agorama [117]
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Tuotteet yleisölehden sivuilla : journalismin ja kaupallisuuden rajamailla
Roivainen, Roosa (2019)Tässä tutkimuksessa tutkittiin yleisölehtien kaupallisesti sävyttyneitä journalistisia sisältöjä. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, kuinka suuri osuus lehtien toimituksellisista sisällöistä nostaa esille tuotteita ja ... -
360°-sisältöjen keskiössä : miten suomalaisissa mediataloissa suhtaudutaan 360°-sisältöihin?
Valtonen, Oskari (2019)Selvitän tässä tutkielmassa, miten suomalaisissa mediataloissa suhtaudutaan 360°-sisältöihin (2018). Päätarkoituksenani on ymmärtää ilmiötä ja sen ilmenemistä mediaorganisaatioissa. Selvitän samalla, miltä journalististen ... -
Yritysblogien dialogiset ominaisuudet suomalaisissa mainos- ja viestintätoimistoissa
Haapakoski, Tiina (2015)Tässä tutkielmassa tutkittiin yritysblogien dialogisia ominaisuuksia. Aikaisimmissa tutkimuksissa on todettu, että yritysblogit soveltuvat yrityksen suhde- ja liiketoiminnan edistämiseen, niiden suosio on kasvanut ja ... -
Opetussisällön valintaa määrittelevät diskurssit fysioterapian opetusdiskurssissa
Kärmeniemi, Paula (2001) -
Muutoksista mahdollisuuksiin : ohjauksen uutta identiteettia etsimässä
Nissilä, Pia; Varis, Eija; Parkkinen, Juha; Puukari, Sakari; Lairio, Marjatta; Puukari, Sauli (Jyväskylän yliopisto, Koulutuksen tutkimuslaitos, 2001)