Tärkeintä on, että kehittyy ja oppii - titteli ei ole niin tärkeä : korkeakouludiplomikoulutuskokeilun seuranta- ja arviointitutkimuksen loppuraportti
Published in
Tutkimusselosteita / Koulutuksen tutkimuslaitosDate
2016Alternative title
Korkeakouludiplomikoulutuskokeilun seuranta- ja arviointitutkimuksen loppuraporttiPublisher
Jyväskylän yliopisto, Koulutuksen tutkimuslaitosISBN
978-951-39-6527-3ISSN Search the Publication Forum
2243-139XKeywords
Metadata
Show full item recordCollections
- Elektroniset kirjat [406]
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Korkeakouludiplomi : kokeiluhankkeen seuranta- ja arviointitutkimuksen väliraportti
Aittola, Helena; Siekkinen, Taru; Välimaa, Jussi (Jyväskylän yliopisto, Koulutuksen tutkimuslaitos, 2015)Korkeakouludiplomi on opetus- ja kulttuuriministeriön käynnistämä koulutuskokeilu, jonka tarkoituksena on selvittää nykyisiä korkeakoulututkintoja suppeampien koulutusten käyttökelpoisuutta työelämän ja opiskelijoiden ... -
Kohti tulevaisuuden kielikoulutusta : kielikoulutuspoliittisen projektin loppuraportti
Luukka, Minna-Riitta; Pöyhönen, Sari (Jyväskylän yliopisto, soveltavan kielentutkimuksen keskus, 2007) -
Työelämälähtöisyyden määrittäminen ja käyttäminen ammattikorkeakoulun jatkotutkintokokeilussa
Neuvonen-Rauhala, Marja-Liisa (Jyväskylän yliopisto, 2009)Marja-Liisa Neuvonen-Rauhala tutki ensimmäisenä Suomessa ammattikorkeakoulun jatkotutkintokokeilua.Ammattikorkeakoulujen jatkotutkintokokeilu toteutettiin vuosina 2002–2005. Kokeilun perusteella ammattikorkeakouluihin ... -
Ammattikorkeakoulusta työelämään : kokemuksia työelämävalmiuksista ja työelämälähtöisyydestä
Isohanni, Tiia (2015)Tutkimuksen tavoitteena oli kuvata ja ymmärtää Laurea-ammattikorkeakoulusta valmistuneiden kokemuksia koulutuksen aikaisesta työelämälähtöisyydestä sekä heidän näkemyksiään koulutuksen aikana opituista työelämävalmiuksista ... -
Sosiaalityön yliopistokoulutus itseään etsimässä : mitä uutta PBL antaa?
Kröger, Teppo; Valokivi, Heli (Tampere University Press, 2003)Lähes kaikki yliopistokoulutus joutuu sovittamaan yhteen akateemisia tavoitteita ja käytännön työelämän vaatimuksia. Artikkelin tarkoituksena on osallistua tähän keskusteluun pohtimalla sosiaalityön yliopistokoulutuksen ...