Pierre Bezuhovin elämänkatsomuksen muodostuminen Leo Tolstoin teoksessa "Sota ja rauha"
Authors
Date
1968Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Publisher
Jyväskylän yliopistoKeywords
Metadata
Show full item recordCollections
- Pro gradu -tutkielmat [28165]
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Asiakkaan kokeman arvon muodostuminen yritysten välisessä liiketoimintasuhteessa
Slavov, Mikael (2021)Asiakkaan tulkinta hänen saamastaan arvosta on useissa eri metodeilla ja eri aikaan toteutetuissa tutkimuksissa todettu olevan kaikista tärkein ja kattavin ennustava tekijä, joka vaikuttaa asiakastyytyväisyyteen. Vastaavasti ... -
Asiakasuskollisuuden muodostuminen verkkokaupassa
Hannuksela, Anna (2015)Tutkielman tarkoituksena on perehtyä asiakasuskollisuuteen verkkoympäris-tössä, sekä selvittää asiakasuskollisuuden merkitys verkkokaupankäynnille ja liiketoiminnan kannattavuudelle. Asiakasuskollisuus on jaoteltu ... -
Sauna, sisu ja Sibelius : Jean Sibeliuksen konstruoidun säveltäjäkuvan muodostuminen musiikkikirjallisuudessa
Lantto, Joonas (2013)Tässä tutkimuksessa keskitytään erilaisen musiikkikirjallisuuden sisältämään Sibelius-kuvaan. Tutkimus pyrkii kartoittamaan säveltäjä Jean Sibeliuksen henkilön erilaisia puolia häntä koskevassa kirjoittelussa ja tarkastelee, ... -
Kansanedustaja Teuvo Hakkaraisen julkisuuskuvan muodostuminen maakuntalehti Keskisuomalaisessa vuosina 2011–2013
Stranius, Susanna (2014)Tutkielmassani selvitän, millaista kuvaa maakuntalehti Keskisuomalainen rakentaa kansanedustaja Teuvo Hakkarai-sesta. Aihe on kiinnostava, koska Hakkarainen on herättänyt runsaasti keskustelua kansanedustajalle epätyypillisellä ... -
Radiokanavien imagon muodostuminen ja kuuluminen kanavien tunnuksissa
Oksanen, Maria (2010)Tutkimuksessa tarkasteltiin sitä kuinka radiokanavien imagot muodostuvat ja kuuluvat erityisesti kanavien lyhyissä kanava- ja ohjelmatunnuksissa. Samalla vertailtiin kuinka radiokanavien omat lausunnot kanaviensa imagosta ...