Search
Now showing items 1-10 of 14
Aikuiskouluttajan työ : aikuiskouluttajan pedagogisista opinnoista valmistuneiden ajatuksia työstään ja koulutuksestaan
(Koulutuksen tutkimuslaitos, 2006)
Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli kartoittaa aikuiskouluttajan tehtäviä. Aikuiskouluttajan
pedagogisista opinnoista (APO) valmistuneille aikuiskouluttajille suunnattiin kysely, jossa tarkasteltiin:
1) millaisiin tehtäviin ...
Challenges of intercultural vocational education and training : developing a strand model in the change laboratory
(Jyväskylän yliopisto, Koulutuksen tutkimuslaitos, 2014)
Comp[at]ct - connecting Comenius schools
(University of Jyväskylä, 2004)
Cultures of peace: from words to deeds : the Espoo seminar proceedings 13-14 June 2003
(Institute for Educational Research, University of Jyväskylä, 2004)
Education and training in Ethiopia : an evaluation of approaching EFA goals
(Institute for Educational Research, 2005)
Educational issues for sustainable development in Africa
(Institute for Educational Research, 2006)
Educational systems in Africa during the colonial period focused on a school system that was
based on the perspectives of the colonial rulers. Nearly half a century ago African leaders, after
the independence granted to ...
Kansainvälistymismahdollisuuksien tasa-arvo koulutuksessa
(Jyväskylän yliopisto, Koulutuksen tutkimuslaitos, 2013)
Korkeakouludiplomi : kokeiluhankkeen seuranta- ja arviointitutkimuksen väliraportti
(Jyväskylän yliopisto, Koulutuksen tutkimuslaitos, 2015)
Korkeakouludiplomi on opetus- ja kulttuuriministeriön käynnistämä koulutuskokeilu, jonka tarkoituksena on selvittää nykyisiä korkeakoulututkintoja suppeampien koulutusten käyttökelpoisuutta työelämän ja opiskelijoiden ...
Materiaalia maahanmuuttotyötä tekeville ja heidän kouluttajilleen : oppimisen ja onnistumisen elämyksiä muuttuvassa monikulttuurisessa maailmassa
(Jyväskylän yliopisto, Koulutuksen tutkimuslaitos, 2013)
Minustako maisteri? : maisteriklinikka tietotekniikan opiskelijoiden ohjauksen tehostamisessa
(Koulutuksen tutkimuslaitos : Agora Center, 2004)