Comp[at]ct - connecting Comenius schools
Alternative title
Compact - connecting Comenius schoolsPublisher
University of JyväskyläISBN
951-39-2004-6Keywords
Metadata
Show full item recordCollections
- Työpapereita [14]
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Kyberturvallisuuden koulutusohjelman muutostarpeiden tutkimus – hankkeen loppuraportti
(Jyväskylän yliopisto, Informaatioteknologian tiedekunta, 2022) -
Comparing the Effect Size of School Level Support on Teachers’ Technology Integration
Ifinedo, Eloho (Springer, 2020)Teachers are expected to lead the innovative use of Information Communication and Technology (ICT) at the classroom level of context. However, research literature shows that a number of factors influence their ICT pedagogical ... -
How do teachers exercise relational agency for supporting migrant students within social networks in schools from Scotland, Finland, and Sweden?
Pantić, Nataša; Sarazin, Marc; Coppe, Thibault; Oral, Didem; Manninen, Eveliina; Silvennoinen, Kaisa; Lund, Anna; Hökkä, Päivi; Vähäsantanen, Katja; Li, Shupin (Elsevier, 2024)This study examines how teachers exercise relational agency - working flexibly with other actors in their social networks to support migrant students. Teachers and other staff members from 7 schools in Scotland, Finland ... -
Tietoturvaosaaminen peruskoulun opettajilla Suomessa
Manninen, Veikko (2022)Tämän kandidaattitutkielman tarkoituksena on kerätä tietoja peruskoulun opettajien tietoturvaosaamisesta Suomessa ja analysoida tietoturvallisuuden teoriaa, sekä vetää näistä tiedoista johtopäätöksiä opettajien ... -
The perception and use of ICT in education by primary school teachers in Finland and Japan
Hasala, Veera; Kelly, Riitta (2020)Vuoden 2014 opetussuunnitelman myötä ICT:n määrä kasvoi Suomen perusopetuksen opetussuunnitelmassa, ja samanlainen trendi koskee myös Japanin uutta perusopetuksen opetussuunnitelmaa, joka siirtyy vaiheittain käyttöön ...