Haku
Aineistot 1-10 / 36
Case: Ammattikorkeakoulun yrityslähtöisen opetussuunnitelman käyttöönoton kuvaus ja toimintamallin kehittäminen : yrittäjämäisten valmiuksien lisääminen projektioppimisella
(Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, 2013)
Co-creating great enablers : The Global Venture Lab exploration in Finland
(Serus media, 2011)
Communication in turbulent times : exploring issue arenas and crisis communication to enhance organisational resilience
(University of Jyväskylä, School of Business and Economics, 2017)
This book is characterised by a broad approach towards corporate communication, emphasising change and crisis. The focus is not on crises as an exceptional
situation but rather on broader volatility in the environment. ...
Digitaalinen markkinointi keskisuomalaisissa yrityksissä : tutkimusraportti
(Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, 2012)
Digitaalinen markkinointi teollisuusyrityksissä : tutkimusraportti
(Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, 2011)
Digitaalisen markkinoinnin koulutusmalli pk-yrityksille
(Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, 2013)
Digitaalisten välineiden käyttö on tullut lähtemättömäksi osaksi ihmisten arkea,
mikä on haastanut myös yritykset pohtimaan uusia keinoja tavoittaa nykypäivän
digikanavissa viihtyvät asiakkaat. Nopea muutos perinteisistä ...
Henkilöstöjohtamisen professori Anna-Maija Lämsän juhlakirja
(Jyväskylän yliopisto, 2022)
Kauppa asuinalueen keskuksena : kyläkaupasta yksityisten ja julkisten palveluiden käyttöliittymä -hankkeen loppuraportti
(Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, 2015)
Alueiden rakennemuutoksen myötä palvelut keskittyvät keskusalueille. Toisaalta samanaikaisesti etenkin maaseudun väestön ikääntyminen on lisännyt tarvetta lähipalveluille. Verkkopalvelut, lähikauppa ja tässä hankkeessa ...
Keski-Suomen ja sen lähialueiden väestö- ja työpaikkakehitys vuosina 2007 - 2012 : seutukunnittainen tarkastelu
(Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, 2014)
Keski-Suomen maaseudun kehittävän arvioinnin malli : - vaihe 1: tarpeet, organisointi ja arviointikehikko
(Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, 2014)