Haku
Aineistot 1-10 / 36
Keski-Suomen maaseudun kehittävän arvioinnin malli : - vaihe 1: tarpeet, organisointi ja arviointikehikko
(Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, 2014)
Uudistuva yrittäjyys maaseudulla : esseitä ja esimerkkejä
(Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, 2012)
Maaseudun yrittäjyys nivoo yhteen monia eri tieteenaloja ja lähestymistapoja.
Yrittäjyyden olemusta, merkitystä ja edellytysten kehittämistä on mahdotonta
lähestyä vain yhdestä suunnasta.
Kiinnostus maaseutua kohtaan ...
Monialainen yritystoiminta Keski-Suomen maatiloilla : tutkimusraportti
(Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, 2012)
Maaseutuyrittäjyys on kiintoisa tutkimusaihe yrittäjyystutkimuksessa. Valtaosa
aiemmasta tutkimuksesta kiinnittyy yksinyrittäjyyteen ja pienyrittäjyyteen. Tulevaisuuteen
suuntaavalle yrittäjyyden tutkimukselle on kysyntää ...
Digitaalinen markkinointi teollisuusyrityksissä : tutkimusraportti
(Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, 2011)
Kauppa asuinalueen keskuksena : kyläkaupasta yksityisten ja julkisten palveluiden käyttöliittymä -hankkeen loppuraportti
(Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, 2015)
Alueiden rakennemuutoksen myötä palvelut keskittyvät keskusalueille. Toisaalta samanaikaisesti etenkin maaseudun väestön ikääntyminen on lisännyt tarvetta lähipalveluille. Verkkopalvelut, lähikauppa ja tässä hankkeessa ...
Digitaalisen markkinoinnin koulutusmalli pk-yrityksille
(Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, 2013)
Digitaalisten välineiden käyttö on tullut lähtemättömäksi osaksi ihmisten arkea,
mikä on haastanut myös yritykset pohtimaan uusia keinoja tavoittaa nykypäivän
digikanavissa viihtyvät asiakkaat. Nopea muutos perinteisistä ...
Teollisuuden uudet verkostomaiset toimintamallit materiaalitehokkuuden ja kestävän kilpailukyvyn edistäjinä : kehityspolku kohti uusia toimintatapoja
(Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, 2014)
Keskisuomalaisten maatilojen näkemyksiä luomutuotantoon siirtymisestä
(Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, 2013)
Maatilayritysbarometri : tutkimusraportti
(Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, 2012)
Maatilayritysbarometrin 2012 tarkoituksena on herättää keskustelua maaseudusta
maatilayritysten toimintaympäristönä ja maatilayritysten tulevaisuuden
odotuksista. Barometrin tavoitteena on tuottaa virikkeitä maaseutust ...
Ten facts about content marketing
(Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, 2018)
Content marketing is facing what most trendy topics face: it is more publicly discussed
than it is truly understood. Thus far content production has relied on case-specific,
individual reports, and the final outcomes ...