Mainonta ja lapset hyvän markkinointitavan noudattaminen lapsille suunnatussa ja lapset tavoittavassa mainonnassa Mtv3-kanavalla
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Lasten toimijuus lapsille suunnatussa näyttelyssä
Pulkka, Sarina (2022)Tutkimuksen tarkoituksena on etsiä lasten toimijuutta Kulttuurikeskus ARXin lapsille suunnatussa näyttelyssä nimeltä Skidipeli Hämeenlinna. Tutkimusmenetelmiä ovat näyttelyvierailulle osallistuneen lapsiryhmän osallistuva ... -
Äänen retoriikka lastenmainoksissa : musiikki, äänitehosteet ja puheen ei-kielelliset elementit vaikuttamisen välineinä
Martti, Pirkko (Jyväskylän yliopisto, 2013) -
Tekoälyn mahdollisuudet ja rajoitukset kohdennetussa mainonnassa
Kosola, Ville (2023)Tutkielmassa käsitellään tekoälyn mahdollisuuksia ja rajoitteita kohdennetun mainonnan näkökulmasta. Tekoäly on viimeiset vuodet ollut yksi suurimmista puheenaiheista teknologia-alalla. Tekoäly on kehittynyt paljon muun ... -
Poptaide naistenlehtien mainonnassa : vertaileva tutkimus Yhdysvalloista ja Suomesta 1960–70-lukujen vaihteessa
Juvonen, Anniina (2021)Poptaide on alun perin Englannista ja Yhdysvalloista lähtöisin oleva taidesuuntaus, jonka kulta-aikaa elettiin 1960-luvulla. Suuntauksen syntyyn liittyi vahvasti taloudellinen nousu sekä kulutusyhteiskunnan synty, ja sen ... -
Juuret tässä maassa : kansakunnan ja sukupuolen representaatiot banaalina nationalismina XZ-hiustenhoitotuotteiden mainonnassa 2000-2009
Saarinen, Petra (2010)Tutkimus käsittelee kansallisten teemojen käyttöä suomalaisessa nykymainonnassa kansakunnan, kansallisen identiteetin sekä sukupuolen tuottamisen näkökulmasta. Keskeisenä teoriana tutkimus hyödyntää Michael Billigin ajatuksia ...