Suomalaisen soudun mahdollisuudet brändiksi
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Sosiaalisen median vaikutukset kilpaurheilujoukkueen brändipääomaan : tutkimus suomalaisen Lentopallon Mestaruusliigasta
Heinonen, Laura (2021)Digitaalisuuden ja teknologian kehityksen seurauksena sekä brändäys että markkinointi ovat murroksessa. Brändien strateginen johtaminen ja brändipääoman rakentaminen ovat kriittisiä tekijöitä liiketoiminnan menestyksen ... -
Suomalaisen urheilujoukkuebrändin kehittäminen digitaalisessa ympäristössä
Stevander, Fanni (2020)Nykypäivän urheilumaailmassa menestymisessä urheilulliset saavutukset eivät enää riitä, vaan urheilujoukkueen on erotuttava kilpailijoistaan myös muilla keinoilla. Erottautuminen on mahdollista vahvan brändin rakentamisella ... -
Omni-kanavaisen asiakaskokemuksen muodostuminen asiakasmatkalla : haastattelututkimus suomalaisen vaatebrändin asiakkaiden ostokokemuksista
Mali, Eveliina (2021)Tämän pro gradu -tutkielman tavoitteena on lisätä tietoa asiakaskokemuksen muodostumisesta omni-kanavaisessa ostoprosessissa. Tutkimus on toteutettu kirjallisuuskatsauksen ja empiirisen tutkimuksen keinoin. Omni-kanavainen ... -
Vesivastusharjoittelun vaikutus vaikea-asteista polven nivelrikkoa sairastavien miesten ja naisten tasapainoon
Vuolahti, Jenni (2014)Jenni Vuolahti (2014). Vesivastusharjoittelun vaikutus vaikea-asteista polvennivelrikkoa sairastavien miesten ja naisten tasapainoon. Terveystieteiden laitos, Jyväskylän yliopisto, Gerontologian ja kansanterveyden pro gradu ... -
Elämysliikuntaan osallistuvien liikuntamotiivit kaupallisessa vesiurheilukeskuksessa
Nieminen, Tiia; Lampinen, Jelmiina (2020)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää elämysliikuntaan osallistuvien ihmisten liikuntamotiiveja eteläsuomalaisessa kaupallisessa vesiurheilukeskuksessa. Sähköinen webropol-lomake lähetettiin tutkimukseen osallistuville ...