The Comparison of Strategies of Destination Marketing Organizations (DMO’s) and User-Generated Content (UGC) on Instagram
Kop, A. E., Niininen, O., Marques, L., Lee, J., & D’Souza, C. (2024). The Comparison of Strategies of Destination Marketing Organizations (DMO’s) and User-Generated Content (UGC) on Instagram. In D. Buhalis, F. Brandão, M.-L. Mangion, & L. Efthymiou (Eds.), Proceedings of The Mediterranean Tourism Knowledge Exchange and Policy Forum : ARTS – Amidst Rapid Transformational Shifts : Book of Abstracts. Mediterranean Tourism Foundation. https://t.ly/OlOAc
Päivämäärä
2024Tekijänoikeudet
© 2024 Mediterranean Tourism Foundation
Julkaisija
Mediterranean Tourism FoundationEmojulkaisun ISBN
978-9918-0-1035-6Konferenssi
Mediterranean Tourism Knowledge Exchange and Policy ForumKuuluu julkaisuun
Proceedings of The Mediterranean Tourism Knowledge Exchange and Policy Forum : ARTS – Amidst Rapid Transformational Shifts : Book of AbstractsAsiasanat
Alkuperäislähde
https://t.ly/OlOAcJulkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/244657222
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Kauppakorkeakoulu [1381]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
What drives travelers' adoption of user-generated content? : A literature review
Ukpabi, Dandison; Karjaluoto, Heikki (Elsevier BV, 2018)User-generated content (UGC) has become an important part of travel planning, as travelers evaluate travel products based on past reviews. However, different factors account for why tourists utilize UGC. The aim of this ... -
Exploring Post-COVID-19 Branding Strategies of African Destinations
Ukpabi, Dandison; Quarshie, Benjamin; Karjaluoto, Heikki (Springer, 2023)The lifting of COVID-19 restrictions has led to the opening of many tourism destinations, with many destination marketing organizations (DMOs) adopting different strategies to attract tourists. This study explores the ... -
Setting the future of digital and social media marketing research : perspectives and research propositions
Dwivedi, Yogesh K.; Ismagilova, Elvira; Hughes, D. Laurie; Carlson, Jamie; Filieri, Raffaele; Jacobson, Jenna; Jain, Varsha; Karjaluoto, Heikki; Kefi, Hajer; Krishen, Anjala S.; Kumar, Vikram; Rahman, Mohammad M.; Raman, Ramakrishnan; Rauschnabel, Philipp A.; Rowley, Jennifer; Salo, Jari; Tran, Gina A.; Wang, Yichuan (Elsevier, 2021)The use of the internet and social media have changed consumer behavior and the ways in which companies conduct their business. Social and digital marketing offers significant opportunities to organizations through lower ... -
B2B influencer marketing : Conceptualization and four managerial strategies
Mero, Joel; Vanninen, Heini; Keränen, Joona (Elsevier, 2023)While there is a growing body of research on influencer marketing, it focuses almost exclusively on the consumer marketing context, and offers limited insights for business-to-business (B2B) organizations. To address this ... -
Kirja-arvostelut alustataloudessa : esimerkkinä käyttäjälähtöiset arvostelut Instagramissa
Jaakkola, Maarit; Räisä, Tiina (Media- ja viestintätieteellinen seura MEVI ry, 2021)Kulttuurituotteita eivät sosiaalisen median aikakaudella enää arvostele julkisesti vain perinteisen median ammattikriitikot, vaan myös tavalliset ihmiset osallistuvat teosten julkiseen arvottamiseen erilaisilla digitaalisilla ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.