Hyvää kesää koululainen, mitä sinulle kuuluu?
Harju-Luukkainen, H. (2024, 1.6.2024). Hyvää kesää koululainen, mitä sinulle kuuluu?. Keskipohjanmaa. https://www.chydenius.fi/fi/blogikirjoitus/heidi-harju-luukkaisen-kolumni-hyvaa-kesaa-koululainen-mita-sinulle-kuuluu
Published in
KeskipohjanmaaAuthors
Date
2024Copyright
© 2024 kirjoittaja
Onnea kaikille valmistuneille ja hyvää sekä ansaittua kesää kaikille oppilaille ja opettajille! Kesäloma on käsillä, ja koulut jäävät taas hetkeksi ansaitulle tauolle. Tämä aika tarjoaa opettajille ja oppilaille mahdollisuuden hengähtää, palautua ja valmistautua tulevaan lukuvuoteen. Kesäloman merkitys korostuu erityisesti nyt, kun koulutussektorilla on käynnissä merkittäviä muutoksia ja haasteita.
Publisher
Hilla Group OyjISSN Search the Publication Forum
0788-8325Keywords
Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/244641032
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Mitä sinulle kuuluu? : lasten subjektiivisia kokemuksia omasta elämästään
Palomäki, Terhi (2011)Tutkimuksen tarkoituksena oli tuottaa sellaista lapsuutta koskevaa tutkimusta, jossa on kuultu itse lapsia. Päämääränä oli selvittää, miten lapset itse kokevat oman elämänsä ja millaiset asiat ovat lapsen elämässä tärkeitä. ... -
Kuulovammaisten lasten koulupolkua vahvistavat tekijät
Mäki-Fränti, Marika; Räty, Elli (2020)Kuulovammaiset lapset opiskelevat nykyään pääosin lähikouluissa yleisopetuksen luokissa. Aihetta on tärkeää tutkia, sillä kuulovammalla on todettu olevan heikentävä vaikutus kielen kehitykselle sekä sosiaaliselle ja ... -
Addressing health literacy in schools in the WHO European Region
Paakkari, Leena; Inchley, Jo; Schulz, Anette; Weber, Martin W.; Okan, Orkan (WHO Regional Office for Europe, 2019)Health literacy is a key determinant of health (1). Several studies have reported a positive association between high levels of health literacy and better health outcomes in children (2-4). For example, the WHO collaborative ... -
Co-participatory multimodal intergenerational storytelling : preschool children’s relationship with modality creating elder inclusion
Boivin, Nettie (SAGE Publications, 2021)The COVID-19 crisis has highlighted elderly people as a vulnerable and excluded community, and connecting to the younger social media generation requires a shift in intergenerational storytelling performance. Recent research ... -
Lapsen hyvinvointi koulujen poissaoloihin puuttumisen toimintamalleissa
Rissanen, Laura (2022)Tutkimuksen tarkoituksena on tutkia perusopetuksen koulujen poissaoloihin puuttumisen toimintamallien sisältöjä suhteessa poissaolosyihin sekä lapsen hyvinvointiin ja osallisuuteen. Tutkimuksessa tarkastellaan, kuinka ...