Suuryritysten sponsorointistrategiat
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Sponsorointistrategiat, sponsorointikohteiden valinta ja hyödyntäminen
Lahtinen, Eero (2010)Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, miten sponsorointi nähdään kohdeorganisaatioissa. Tutkimuskirjallisuuden ja esihaastattelujen perusteella erityisiksi mielenkiinnon kohteiksi nousivat yritysten sponsorointistrategiat, ... -
Marketing analysis of JJK Jyväskylä, a first division football club in Finland
Szeróvay, Mihály (2010)ABSTRACT Master’s Thesis, 78 pages, 3 appendices Sport Marketing 2010 This empirical case study investigated a First Division semi-professional football club in Finland and tried to explore interrelationships between ... -
Significance of purposeful sponsorship in sport events
Virtanen, Rami (2019)Sport sponsorship research is very important in efforts to discover how this type of marketing effort is formulated, implemented, measured and evaluated. It is important for the event organisers to acknowledge the needs ... -
Urheilun sponsorointi yrityksen markkinointiviestinnän muotona
Aronen, Hilkka (2015)Tutkimuksessa tarkastellaan urheilun sponsorointia yritysten näkökulmasta. Tarkoituksena on hahmottaa sponsorointia yritysten markkinointiviestinnän muotona ja toiminnan nykytilaa Suomessa. Tavoitteisiin päästään selvittämällä ... -
Leveraging Sport Sponsorship with Digital Marketing Communication : A Conceptual Model
Päkk, Robert; Karjaluoto, Heikki (Routledge, 2023)Despite the demonstrated importance of social media platforms in leveraging the effects of sport sponsorship, surprisingly few studies have investigated this issue. The current study aims to broaden the knowledge of how ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.