Suuryritysten sponsorointistrategiat
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Sponsorointistrategiat, sponsorointikohteiden valinta ja hyödyntäminen
Lahtinen, Eero (2010)Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, miten sponsorointi nähdään kohdeorganisaatioissa. Tutkimuskirjallisuuden ja esihaastattelujen perusteella erityisiksi mielenkiinnon kohteiksi nousivat yritysten sponsorointistrategiat, ... -
Significance of purposeful sponsorship in sport events
Virtanen, Rami (2019)Sport sponsorship research is very important in efforts to discover how this type of marketing effort is formulated, implemented, measured and evaluated. It is important for the event organisers to acknowledge the needs ... -
Marketing analysis of JJK Jyväskylä, a first division football club in Finland
Szeróvay, Mihály (2010)ABSTRACT Master’s Thesis, 78 pages, 3 appendices Sport Marketing 2010 This empirical case study investigated a First Division semi-professional football club in Finland and tried to explore interrelationships between ... -
Urheilun sponsorointi yrityksen markkinointiviestinnän muotona
Aronen, Hilkka (2015)Tutkimuksessa tarkastellaan urheilun sponsorointia yritysten näkökulmasta. Tarkoituksena on hahmottaa sponsorointia yritysten markkinointiviestinnän muotona ja toiminnan nykytilaa Suomessa. Tavoitteisiin päästään selvittämällä ... -
Sponsorointiin liittyvä markkinointiviestintä jääkiekon Liigaseurojen sosiaalisen median yhteisöpalveluissa
Laitinen, Mikko (2020)Tutkimuksen tavoitteena on kuvata, miten jääkiekon Liigaseurat hyödyntävät sosiaalisen median yhteisöpalveluja sponsorointiin liittyvässä markkinointiviestinnässä ja millaisia näkökulmia niiden käyttöön liitetään. Lisäksi ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.