Vetovoimainen ekonomikoulutus : ekonomiliiton viestintäkampanjan vaikutus kauppatieteelliseen koulutukseen hakeneiden päätöksenteossa
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
“Tähän väliin asiaa meidän sponsorilta” : kaupalliset yhteistyöt suomalaisissa podcasteissa
Pesonen, Reetta; Carpén, Helmi (2021)Podcastien suosio on kasvanut viime vuosina räjähdysmäisesti. Niissä on jo tunnistettu olevan paljon kaupallista potentiaalia, mutta aiempi tutkimus ei ole vielä keskittynyt tutkimaan niiden kaupallisuuden toimintalogiikkaa. ... -
Codes of ethics in the age of sponsored content
Ikonen, Pasi (2015)Sponsoroitu sisältö ja natiivimainonta ovat uusia mediamainonnan muotoja, jotka ovat viime vuosina kasvattaneet suosiotaan. Niiden etiikkaa on tutkittu vähän ja alan normien muotoutumattomuus on nyt tehnyt ajankohtaiseksi ... -
Leveraging Sport Sponsorship with Digital Marketing Communication : A Conceptual Model
Päkk, Robert; Karjaluoto, Heikki (Routledge, 2023)Despite the demonstrated importance of social media platforms in leveraging the effects of sport sponsorship, surprisingly few studies have investigated this issue. The current study aims to broaden the knowledge of how ... -
Itseilmaisun koulutuksen vaikuttavuus oppijan näkökulmasta
Mykrä, Teija (1999) -
Projektikoulutuksen vaikuttavuuden arviointi koulutukseen osallistuneiden näkökulmasta
Huuhka, Hanne (2002)