Ohjelmistojärjestelmien tutkimus- ja tuotekehityspalveluja tarjoavan yrityksen asiakastyytyväisyys : case: Saraware Oy
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Hukka ohjelmistojen tuotekehityksessä
Aalto, Ilari; Kumpukoski, Johannes (2020)Tutkimuksessa selvitettiin, mitä ohjelmistojen tuotekehityksen hukalla ja sen hallinnalla tarkoitetaan ja miten organisaatiot tunnistavat ja hallitsevat hukkaa. Tutkimuksen lähtökohtana ja tarkoituksena oli selvittää, ... -
Competitive Pressure and Diversification into Green R&D
Stucki, Tobias; Woerter, Martin (Springer New York US, 2019)Based on representative firm-level survey data for Austria, Germany, and Switzerland, we investigate the relationship between quick obsolescence of products, unpredictable technological development, and easy substitution ... -
Verkkosisällönhallintajärjestelmän käyttö palveluna : pk-yrityksen näkökulma
Husu, Päivi (2011)Tutkielman aiheena on verkkosisällönhallintajärjestelmän käyttö palveluna, ja aihetta tarkastellaan PK-yrityksen näkökulmasta. Tavoitteena on selvittää, miten palveluna tarjottavat ohjelmistot soveltuvat PK-yrityksen ... -
The impact of rewarded social media engagement on customer satisfaction, commitment, loyalty and loyalty programmes in the sports industry
Rauf, Muniba; Karjaluoto, Heikki; Leppäniemi, Matti (Inderscience Publishers, 2024)There has been much research on customer engagement, loyalty, and loyalty programmes, but there has been no specific investigation of the impact of rewarded customer engagement on loyalty programme members in the sports ... -
Perception-based pricing strategies for mobile services in customer marketing context
Munnukka, Juha (University of Jyväskylä, 2004)Traditional pricing research has focused on analysing price setting procedures and cost or competition based pricing strategies. Customer- or perception-oriented pricing strategies have been left on little attention among ...