University of Jyväskylä | JYX Digital Repository

  • English  | Give feedback |
    • suomi
    • English
 
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
View Item 
  • JYX
  • Opinnäytteet
  • Pro gradu -tutkielmat
  • View Item
JYX > Opinnäytteet > Pro gradu -tutkielmat > View Item

Ohjelmistojärjestelmien tutkimus- ja tuotekehityspalveluja tarjoavan yrityksen asiakastyytyväisyys : case: Saraware Oy

Thumbnail
View/Open
3.5 Mb

Downloads:  
Show download detailsHide download details  
Authors
Korva, Petri
Date
2002
Discipline
MarkkinointiMarketing

 
Keywords
asiakkaat tyytyväisyys tutkimus- ja kehittämistoiminta tuotekehitys palvelut alihankinta ohjelmistot liiketoiminta
URI

http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-2002886916

Metadata
Show full item record
Collections
  • Pro gradu -tutkielmat [23937]

Related items

Showing items with similar title or keywords.

  • Hukka ohjelmistojen tuotekehityksessä 

    Aalto, Ilari; Kumpukoski, Johannes (2020)
    Tutkimuksessa selvitettiin, mitä ohjelmistojen tuotekehityksen hukalla ja sen hallinnalla tarkoitetaan ja miten organisaatiot tunnistavat ja hallitsevat hukkaa. Tutkimuksen lähtökohtana ja tarkoituksena oli selvittää, ...
  • Competitive Pressure and Diversification into Green R&D 

    Stucki, Tobias; Woerter, Martin (Springer New York US, 2019)
    Based on representative firm-level survey data for Austria, Germany, and Switzerland, we investigate the relationship between quick obsolescence of products, unpredictable technological development, and easy substitution ...
  • Verkkosisällönhallintajärjestelmän käyttö palveluna : pk-yrityksen näkökulma 

    Husu, Päivi (2011)
    Tutkielman aiheena on verkkosisällönhallintajärjestelmän käyttö palveluna, ja aihetta tarkastellaan PK-yrityksen näkökulmasta. Tavoitteena on selvittää, miten palveluna tarjottavat ohjelmistot soveltuvat PK-yrityksen ...
  • Asiakkaan kokeman arvon muodostuminen yritysten välisessä liiketoimintasuhteessa 

    Slavov, Mikael (2021)
    Asiakkaan tulkinta hänen saamastaan arvosta on useissa eri metodeilla ja eri aikaan toteutetuissa tutkimuksissa todettu olevan kaikista tärkein ja kattavin ennustava tekijä, joka vaikuttaa asiakastyytyväisyyteen. Vastaavasti ...
  • Palvelun personointi osana verkkokaupan käyttäjäkokemusta 

    Kauppinen, Miia (2020)
    Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli tutkia palvelun personointia osana sähköistä palvelukokemusta verkkokauppaympäristössä. Tutkimuksessa tutkittiin myös sähköisen palvelun laadun vaikutusta asiakkaan tyytyväisyyteen ...
  • Browse materials
  • Browse materials
  • Articles
  • Conferences and seminars
  • Electronic books
  • Historical maps
  • Journals
  • Tunes and musical notes
  • Photographs
  • Presentations and posters
  • Publication series
  • Research reports
  • Research data
  • Study materials
  • Theses

Browse

All of JYXCollection listBy Issue DateAuthorsSubjectsPublished inDepartmentDiscipline

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics
  • How to publish in JYX?
  • Self-archiving
  • Publish Your Thesis Online
  • Publishing Your Dissertation
  • Publication services

Open Science at the JYU
 
Data Protection Description

Accessibility Statement

Unless otherwise specified, publicly available JYX metadata (excluding abstracts) may be freely reused under the CC0 waiver.
Open Science Centre