Miten tuetaan opinnäytetöiden avaamista?
Vallittu, M., Rosti, T., Lahdenperä, H., & Jauhiainen, I. (2024). Miten tuetaan opinnäytetöiden avaamista?. Signum, 57(3), 47-50. https://doi.org/10.25033/sig.148548
Julkaistu sarjassa
SignumPäivämäärä
2024Tekijänoikeudet
© 2024 Kirjoittajat
Kesäkuussa 2024 julkaistu kansallinen opinnäytetöiden avoimen saatavuuden osalinjaus määrittelee toimenpiteitä, joilla opinnäytetöiden avaaminen mahdollistetaan. Toimenpiteet koskevat esimerkiksi avoimen lisenssin valitsemista, opinnäytteeseen liittyvien tutkimusaineistojen hallintaa sekä ohjaajien tukemista. Osa toimenpiteistä koskee erityisesti korkeakouluja ja niiden tukipalveluita.
Julkaisija
Suomen Tieteellinen KirjastoseuraISSN Hae Julkaisufoorumista
0355-0036Asiasanat
Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/243406467
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Opetusta kehittävä kumppanuus sivistysyliopiston uudelleenrakentajana
Kinnunen, Johanna; Koponen, Eeva; Puputti, Tiia (2019) -
Kirjoita, kirjoita, kirjoita -podcast ammattikorkeakoulun opinnäytetyön tekstin tuottamisen tueksi
Jokelainen, Anna (2024)Monimuototutkielman tavoitteena on luoda podcast-muodossa tukimateriaalia opinnäytetyön itsenäiseen kirjoittamiseen ammattikorkeakoulun opiskelijoille. Podcast-materiaalin avulla pyritään tukemaan opinnäytetyön ... -
Sepelvaltimotautia sairastavien naisten ohjaus : tavoitteenasettelu laitoskuntoutuksessa
Anttila, Marjo-Riitta (2011)Tutkimuksen tarkoituksena oli kuvata sepelvaltimotautia sairastavan naisen elintapamuutostavoitteiden asettamista ja sen ohjausta laitoskuntoutuksessa. Tutkimuksen lähestymistavaksi valittiin tapaustutkimus. Tässä ... -
Esiopettajien ohjausvuorovaikutuksen piirteet
Hovi, Minna (2006) -
The challenge for school-based teacher educators : establishing teaching and supervision goals
Salo, Age; Uibu, Krista; Ugaste, Aino; Rasku-Puttonen, Helena (Taylor & Francis, 2019)School-based teacher educators (SBTEs) should be able to set goals in two roles – as a teacher and as a supervisor of student teachers. The purpose of the study was to investigate school-based teacher educators’ teaching ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.