University of Jyväskylä | JYX Digital Repository

  • English  | Give feedback |
    • suomi
    • English
 
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
View Item 
  • JYX
  • Opinnäytteet
  • Pro gradu -tutkielmat
  • View Item
JYX > Opinnäytteet > Pro gradu -tutkielmat > View Item

Ikä segmentointikriteerinä mainonnassa

Thumbnail
View/Open
13. Mb

Downloads:  
Show download detailsHide download details  
Authors
Laakso, Pia
Date
1997
Discipline
MarkkinointiMarketing

 
Keywords
segmentointi mainonta väestötutkimus
URI

http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-1997696017

Metadata
Show full item record
Collections
  • Pro gradu -tutkielmat [25541]

Related items

Showing items with similar title or keywords.

  • Mainonta ja lapset hyvän markkinointitavan noudattaminen lapsille suunnatussa ja lapset tavoittavassa mainonnassa Mtv3-kanavalla 

    Kallinen, Lahja (2008)
  • Poptaide naistenlehtien mainonnassa : vertaileva tutkimus Yhdysvalloista ja Suomesta 1960–70-lukujen vaihteessa 

    Juvonen, Anniina (2021)
    Poptaide on alun perin Englannista ja Yhdysvalloista lähtöisin oleva taidesuuntaus, jonka kulta-aikaa elettiin 1960-luvulla. Suuntauksen syntyyn liittyi vahvasti taloudellinen nousu sekä kulutusyhteiskunnan synty, ja sen ...
  • Juuret tässä maassa : kansakunnan ja sukupuolen representaatiot banaalina nationalismina XZ-hiustenhoitotuotteiden mainonnassa 2000-2009 

    Saarinen, Petra (2010)
    Tutkimus käsittelee kansallisten teemojen käyttöä suomalaisessa nykymainonnassa kansakunnan, kansallisen identiteetin sekä sukupuolen tuottamisen näkökulmasta. Keskeisenä teoriana tutkimus hyödyntää Michael Billigin ajatuksia ...
  • Tekoälyn mahdollisuudet ja rajoitukset kohdennetussa mainonnassa 

    Kosola, Ville (2023)
    Tutkielmassa käsitellään tekoälyn mahdollisuuksia ja rajoitteita kohdennetun mainonnan näkökulmasta. Tekoäly on viimeiset vuodet ollut yksi suurimmista puheenaiheista teknologia-alalla. Tekoäly on kehittynyt paljon muun ...
  • Markkinointi sosiaalisessa mediassa: blogien hyödyntäminen yrityksen mainonnassa 

    Massinen, Anni (2014)
    Massinen, Anni Markkinointi sosiaalisessa mediassa: blogien hyödyntäminen yrityksen mainonnassa Jyväskylä: Jyväskylän yliopisto, 2014, 31 s. Tietojärjestelmätiede, kandidaatintutkielma Ohjaaja: Koskelainen, Tiina ...
  • Browse materials
  • Browse materials
  • Articles
  • Conferences and seminars
  • Electronic books
  • Historical maps
  • Journals
  • Tunes and musical notes
  • Photographs
  • Presentations and posters
  • Publication series
  • Research reports
  • Research data
  • Study materials
  • Theses

Browse

All of JYXCollection listBy Issue DateAuthorsSubjectsPublished inDepartmentDiscipline

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics
  • How to publish in JYX?
  • Self-archiving
  • Publish Your Thesis Online
  • Publishing Your Dissertation
  • Publication services

Open Science at the JYU
 
Data Protection Description

Accessibility Statement

Unless otherwise specified, publicly available JYX metadata (excluding abstracts) may be freely reused under the CC0 waiver.
Open Science Centre