Sponsorointikohteen myynti yritykselle
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Expectations, objectives and use of digital marketing in Finnish ice hockey sponsorship - Case Liiga Oy
Rapola, Juha (2019)Sponsorointi on elintärkeä tulonlähde useimmille urheiluorganisaatioille. Sponsorointi on siirtynyt jatkuvasti enemmän kohti yhteistyösuhdetta, jossa sponsoroinnin arvo luodaan yhteistyönä. Sponsorointitulojen takaamiseksi myös ... -
Digitaalinen markkinointi teollisuusyrityksissä : tutkimusraportti
Karjaluoto, Heikki; Töllinen, Aarne; Tenhunen, Antti; Leppäniemi, Matti (Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu, 2011) -
Urheilun sponsorointi yrityksen markkinointiviestinnän muotona
Aronen, Hilkka (2015)Tutkimuksessa tarkastellaan urheilun sponsorointia yritysten näkökulmasta. Tarkoituksena on hahmottaa sponsorointia yritysten markkinointiviestinnän muotona ja toiminnan nykytilaa Suomessa. Tavoitteisiin päästään selvittämällä ... -
Leveraging Sport Sponsorship with Digital Marketing Communication : A Conceptual Model
Päkk, Robert; Karjaluoto, Heikki (Routledge, 2023)Despite the demonstrated importance of social media platforms in leveraging the effects of sport sponsorship, surprisingly few studies have investigated this issue. The current study aims to broaden the knowledge of how ...