Mie sometan, tulisik siekii mukkaa? : karjalaisuus sosiaalisessa mediassa
Hyyryläinen, P. (2019, 61). Mie sometan, tulisik siekii mukkaa? : karjalaisuus sosiaalisessa mediassa. Rautulaisten lehti, (2), 8-9.
Published in
Rautulaisten lehtiAuthors
Date
2019Copyright
© 2019 Rautulaisten pitäjäseura
Sosiaaliseksi mediaksi kutsutaan internet-pohjaisia viestintäympäristöjä. Tutuimmat ja käytetyimmät sovellukset lienevät Facebook, Instagram ja Twitter. Karjalaiset ja karjalaisorganisaatiot ovat ahkeria sosiaalisen median eli somen käyttäjiä. Esimerkiksi Karjalan Liitto ry ja Karjalainen Nuorisoliitto ry viestivät aktivisesti somen kautta. Karjala-lehti on myös näkyvästi esillä.
Publisher
Rautulaisten pitäjäseuraISSN Search the Publication Forum
0780-6590Keywords
Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/243598182
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Karjalaisten muistityö digikunnailla
Hyyryläinen, Pirja (Siirtolaisuusinstituutti, 2024)Tässä luvussa arvioin siirtokarjalaisten tekemää kulttuurista muistityötä ja vastaan kysymykseen: Mikä karjalaisten tekemässä kulttuurisessa muistityössä muuttui, kun siirryttiin digikunnaille? Lähestyn aluksi karjalaisten ... -
Kahden todellisuuden välissä : sosiaalisen pääoman yhteys sosiaalisessa mediassa kohdattuihin kokemuksiin
Jouhki, Jeremias (2023)Sosiaalisesta mediasta on tullut maailmanlaajuinen ilmiö minkä avulla ihmiset voivat jakaa kuvia arjestaan tai keskustella ideoistaan julkisella kentällä mihin kuka tahansa puhelimen omistaja voi osallistua. Tästä ilmiöstä ... -
”Et jos lapsi sanoo, et älä päivitä, niin älä päivitä.” : vanhempien ja lasten kokemuksia lasten tietojen jakamisesta sosiaalisessa mediassa
Kuikka, Juho; Morozova, Elizaveta (2018)Tämän tutkimuksen tavoitteena oli kartoittaa, minkälaisia kokemuksia vanhemmilla ja lapsilla on lasta koskevista julkaisuista sosiaalisessa mediassa. Lisäksi selvitimme, miten vanhemmat perustelevat lapsistaan tekemiään ... -
Työntekijälähettilään rooli ja motiivit yritysmielikuvan rakentajana sosiaalisessa mediassa
Metsä-Simola, Anne (2023)Työntekijöiden hyödyntäminen työntekijälähettiläinä on yrityksiä kiinnostava mahdollisuus yritysmielikuvan ja työnantajamielikuvan rakentamisessa. Työntekijälähettiläiden sosiaaliseen mediaan tuottama sisältö koetaan aidoksi ... -
Kirjallisuuskatsaus kuluttajien brändisitoutumisesta sosiaalisessa mediassa
Liimatainen, Iia (2017)Liiketoimintaympäristö on muuttunut valtavasti viimeisen parinkymmenen vuoden aikana. Kuluttajilla on entistä enemmän valtaa yrityksiä kohtaan ja sosiaalinen median on muuttanut tapaa, jolla yritykset voivat olla ...