Ostosagenttien merkitys elektronisessa kaupankäynnissä ja niiden vaikutus kuluttajakäyttäytymiseen
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Ryhmäostaminen elektronisessa B2C -kaupankäynnissä
Summanen, Antti (2012)Summanen, Antti Ryhmäostaminen elektronisessa B2C -kaupankäynnissä Jyväskylä: Jyväskylän yliopisto, 2012, 24 s. Tietojärjestelmätiede, kandidaatin tutkielma Ohjaaja: Makkonen, Markus Ryhmäostaminen on merkittävä ... -
”Mua kiinnostaa se niitten elämä” : yksipuolisen ystävyyden merkitys kuluttajakäyttäytymiseen
Rautiainen, Juha (2022)Tämän maisterintutkielman tavoitteena on kuvata kuluttajien parasosiaalista suhdetta sosiaalisen median vaikuttajiin ja ymmärtää näiden suhteiden merkityksiä kuluttajakäyttäytymiseen. Sosiaalisen median vaikuttajat ovat ... -
Suosittelujärjestelmien vaikutus kuluttajakäyttäytymiseen suoratoistopalveluissa
Lahdenvesi, Eveliina (2024)Suosittelujärjestelmien käyttö on yleistynyt suoratoistopalveluiden laajentuessa eri media-aloilla, ja ne ovat suurina vaikuttajina määrittämässä millaista mediaa kulutamme päivittäin. Suosittelujärjestelmät ovat keskeinen ... -
FPGA-piirien hyödyntäminen ultranopeassa automatisoidussa kaupankäynnissä
Leinonen, Jyri (2012)Ultranopeassa automatisoidussa kaupankäynnissä (HFT) aika on rahaa ja jo millisekunnin etu kilpailijoihin nähden voi tuottaa suurenkin voiton. Optimoinnin HFT-järjestelmän joka osissa nopeuttavat järjestelmää. FPGA-piirien ... -
Psykoterapeutin henkilökohtaisten ominaisuuksien merkitys psykoterapiassa ja niiden vaikutus tuloksellisuuteen identiteettihaastattelun perusteella
Lehtovuori, Pirjo (Therapeia-säätiö, 2018)Väitöstutkimukseni tavoitteena oli kehittää haastattelumenetelmä, arvioida sen käytettävyyttä psykoterapeuttien henkilökohtaisten ominaisuuksien kuvauksessa ja niiden mahdollista yhteyttä tuloksellisuuteen. Menetelmä, joka ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.