Ostosagenttien merkitys elektronisessa kaupankäynnissä ja niiden vaikutus kuluttajakäyttäytymiseen
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
”Mua kiinnostaa se niitten elämä” : yksipuolisen ystävyyden merkitys kuluttajakäyttäytymiseen
Rautiainen, Juha (2022)Tämän maisterintutkielman tavoitteena on kuvata kuluttajien parasosiaalista suhdetta sosiaalisen median vaikuttajiin ja ymmärtää näiden suhteiden merkityksiä kuluttajakäyttäytymiseen. Sosiaalisen median vaikuttajat ovat ... -
Ryhmäostaminen elektronisessa B2C -kaupankäynnissä
Summanen, Antti (2012)Summanen, Antti Ryhmäostaminen elektronisessa B2C -kaupankäynnissä Jyväskylä: Jyväskylän yliopisto, 2012, 24 s. Tietojärjestelmätiede, kandidaatin tutkielma Ohjaaja: Makkonen, Markus Ryhmäostaminen on merkittävä ... -
Psykoterapeutin henkilökohtaisten ominaisuuksien merkitys psykoterapiassa ja niiden vaikutus tuloksellisuuteen identiteettihaastattelun perusteella
Lehtovuori, Pirjo (University of Jyväskylä, 2018)The purpose of my study was to use the Psychotherapist Identity Interview (PII) method, developed for this study and based on Erik H. Erikson's and Heinz Kohut's theories, to examine the significance of the personal ... -
Elektroninen suosittelumarkkinointi blogeissa : viestijän ja viestin sisällön vaikutukset eWOM-viestinnän uskottavuuteen ja kuluttajakäyttäytymiseen
Ranta, Emma (2015)Blogien lukeminen ja sen myötä markkinointi blogeissa on lisääntynyt viime vuosina merkittävästi. Blogit tarjoavat mahdollisuuden jakaa reaaliajassa multimediasisältöjä tuhansille blogin aiheesta kiinnostuneille lukijoille. ... -
TikTokin vaikutukset kuluttajakäyttäytymiseen
Kananen, Annastiina (2022)Internetin kehittyessä erilaisten keskustelusivustojen suosio kasvoi, mikä loi pohjaa sosiaalisen median keskustelualustoille. Sosiaalisen median keskustelualustojen kehittyessä syntyi muita sosiaalisen median alustoja, ...