Ostosagenttien merkitys elektronisessa kaupankäynnissä ja niiden vaikutus kuluttajakäyttäytymiseen
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Ryhmäostaminen elektronisessa B2C -kaupankäynnissä
Summanen, Antti (2012)Summanen, Antti Ryhmäostaminen elektronisessa B2C -kaupankäynnissä Jyväskylä: Jyväskylän yliopisto, 2012, 24 s. Tietojärjestelmätiede, kandidaatin tutkielma Ohjaaja: Makkonen, Markus Ryhmäostaminen on merkittävä ... -
”Mua kiinnostaa se niitten elämä” : yksipuolisen ystävyyden merkitys kuluttajakäyttäytymiseen
Rautiainen, Juha (2022)Tämän maisterintutkielman tavoitteena on kuvata kuluttajien parasosiaalista suhdetta sosiaalisen median vaikuttajiin ja ymmärtää näiden suhteiden merkityksiä kuluttajakäyttäytymiseen. Sosiaalisen median vaikuttajat ovat ... -
Suosittelujärjestelmien vaikutus kuluttajakäyttäytymiseen suoratoistopalveluissa
Lahdenvesi, Eveliina (2024)Suosittelujärjestelmien käyttö on yleistynyt suoratoistopalveluiden laajentuessa eri media-aloilla, ja ne ovat suurina vaikuttajina määrittämässä millaista mediaa kulutamme päivittäin. Suosittelujärjestelmät ovat keskeinen ... -
FPGA-piirien hyödyntäminen ultranopeassa automatisoidussa kaupankäynnissä
Leinonen, Jyri (2012)Ultranopeassa automatisoidussa kaupankäynnissä (HFT) aika on rahaa ja jo millisekunnin etu kilpailijoihin nähden voi tuottaa suurenkin voiton. Optimoinnin HFT-järjestelmän joka osissa nopeuttavat järjestelmää. FPGA-piirien ... -
Psykoterapeutin henkilökohtaisten ominaisuuksien merkitys psykoterapiassa ja niiden vaikutus tuloksellisuuteen identiteettihaastattelun perusteella
Lehtovuori, Pirjo (University of Jyväskylä, 2018)The purpose of my study was to use the Psychotherapist Identity Interview (PII) method, developed for this study and based on Erik H. Erikson's and Heinz Kohut's theories, to examine the significance of the personal ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.