Teoreettinen asiakassuhdemarkkinointimalli
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Business-to-business -asiakkaiden sitouttaminen digitaalisessa ympäristössä
Boyadzhieva, Lora (2022)Toimintaympäristössä tapahtuvat dramaattiset, markkinaolosuhteita sekä asiakastarpeita koskevat muutokset kasvattavat sitoutumisen merkitystä ja tekevät asiakkaiden sitouttamisen hallinnasta strategisen painopisteen yritysten ... -
Palvelun laatu asiakkaiden arvioimana : case: Café Siilinkari
Isotalo, Hanna (2002) -
Ulkoisten sidosryhmien osallistamisella laajemman tiedon lähteille : tapaustutkimus asiakkaiden osallistamisesta kaupunkikehityshankkeen suunnitteluvaiheessa
Javanainen, Janina (2020)Tässä pro gradu -tutkielmassa tutkitaan, miten organisaatio voi osallistaa ulkoisia sidosryhmiään. Tutkimuksen tarkoituksena on tuottaa tietoa osallistamisen toimivista menetelmistä ja käytännöistä, osallistamisen tuottamista ... -
Engaging Employees via Digital Technologies : An Integrative Model of Change Management and Communication via Internal Social Media
Agerholm Andersen, Mona; Valentini, Chiara (Routledge, 2023)Internal social media (ISM) has increasingly gained relevance as a networking platform on which employees can share content and actively engage in conversations across functions, regions, and hierarchical levels. Many ... -
Viestinnän rooli työntekijöiden sitouttamisessa yritysvastuuseen
Kuusela, Sonja (2021)Tässä maisterintutkielmassa tutkittiin viestinnän roolia työntekijöiden sitouttamisessa yritysvastuuseen. Lisäksi tavoitteena oli tutkia, millainen viestintä edistää työntekijöiden sitoutumista yritysvastuuseen. Tutkimuksessa ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.