Brandi-identiteetin välittyminen : tutkimus pesuainemainosten synnyttämistä assosiaatioista ja mielikuvista : case: Persil
Authors
Date
2001Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
"Täydellisyyden estetiikkaa" : Dieselin Save Yourself -katalogi merkityksenkantajana
Harju, Hanna (2004) -
Made in Germany : suomalaisten nuorten tuote-maaimago Saksasta tuotenimien valossa
Valokari, Johanna (2002) -
Kohti menestystä hyvällä maulla : imagon rakentuminen osana taidemuusikon brändäystä
Hänninen, Emilia (2011)Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, miten taidemuusikoiden menestys nykyään rakentuu ja miten imago ja brändäys vaikuttavat heidän uraansa. Tämän lisäksi tavoitteena oli muodostaa kokonaiskäsitys siitä, minkälaisia ... -
La beauté botanique de la nature bretonne pour tous : construction multimodale de l’identité d’Yves Rocher sur son site Internet
Suomäki, Annariina (2024)Nykypäivänä yritykset hyödyntävät verkkosivuja mahdollisuutena informoida kuluttajia toiminnastaan, tuotteistaan ja palveluistaan. Tämän lisäksi verkkosivut mahdollistavat yrityksen toimintaa ohjaavien arvojen esittelemisen ...