University of Jyväskylä | JYX Digital Repository

  • English  | Give feedback |
    • suomi
    • English
 
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
View Item 
  • JYX
  • Opinnäytteet
  • Pro gradu -tutkielmat
  • View Item
JYX > Opinnäytteet > Pro gradu -tutkielmat > View Item

Teoreettinen asiakassuhdemarkkinointimalli

Thumbnail
View/Open
10. Mb

Downloads:  
Show download detailsHide download details  
Authors
Meriläinen, Hanna M.
Date
1998
Discipline
MarkkinointiMarketing

 
Keywords
asiakassuhdemarkkinointi asiakkaiden sitouttaminen palvelun laatu palveluodotukset sisäinen markkinointi
URI

http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-1998755784

Metadata
Show full item record
Collections
  • Pro gradu -tutkielmat [25543]

Related items

Showing items with similar title or keywords.

  • Business-to-business -asiakkaiden sitouttaminen digitaalisessa ympäristössä 

    Boyadzhieva, Lora (2022)
    Toimintaympäristössä tapahtuvat dramaattiset, markkinaolosuhteita sekä asiakastarpeita koskevat muutokset kasvattavat sitoutumisen merkitystä ja tekevät asiakkaiden sitouttamisen hallinnasta strategisen painopisteen yritysten ...
  • Palvelun laatu asiakkaiden arvioimana : case: Café Siilinkari 

    Isotalo, Hanna (2002)
  • Ulkoisten sidosryhmien osallistamisella laajemman tiedon lähteille : tapaustutkimus asiakkaiden osallistamisesta kaupunkikehityshankkeen suunnitteluvaiheessa 

    Javanainen, Janina (2020)
    Tässä pro gradu -tutkielmassa tutkitaan, miten organisaatio voi osallistaa ulkoisia sidosryhmiään. Tutkimuksen tarkoituksena on tuottaa tietoa osallistamisen toimivista menetelmistä ja käytännöistä, osallistamisen tuottamista ...
  • Intranet suomalaisessa kuntaorganisaatiossa : intranetin roolit, tehtävät ja sisällöt sekä henkilöstön sitoutuminen intranetin käyttöön 

    Korhonen, Hanna P. (2007)
  • Engaging Employees via Digital Technologies : An Integrative Model of Change Management and Communication via Internal Social Media 

    Agerholm Andersen, Mona; Valentini, Chiara (Routledge, 2023)
    Internal social media (ISM) has increasingly gained relevance as a networking platform on which employees can share content and actively engage in conversations across functions, regions, and hierarchical levels. Many ...
  • Browse materials
  • Browse materials
  • Articles
  • Conferences and seminars
  • Electronic books
  • Historical maps
  • Journals
  • Tunes and musical notes
  • Photographs
  • Presentations and posters
  • Publication series
  • Research reports
  • Research data
  • Study materials
  • Theses

Browse

All of JYXCollection listBy Issue DateAuthorsSubjectsPublished inDepartmentDiscipline

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics
  • How to publish in JYX?
  • Self-archiving
  • Publish Your Thesis Online
  • Publishing Your Dissertation
  • Publication services

Open Science at the JYU
 
Data Protection Description

Accessibility Statement

Unless otherwise specified, publicly available JYX metadata (excluding abstracts) may be freely reused under the CC0 waiver.
Open Science Centre