Teoreettinen asiakassuhdemarkkinointimalli
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Business-to-business -asiakkaiden sitouttaminen digitaalisessa ympäristössä
Boyadzhieva, Lora (2022)Toimintaympäristössä tapahtuvat dramaattiset, markkinaolosuhteita sekä asiakastarpeita koskevat muutokset kasvattavat sitoutumisen merkitystä ja tekevät asiakkaiden sitouttamisen hallinnasta strategisen painopisteen yritysten ... -
Palvelun laatu asiakkaiden arvioimana : case: Café Siilinkari
Isotalo, Hanna (2002) -
Ulkoisten sidosryhmien osallistamisella laajemman tiedon lähteille : tapaustutkimus asiakkaiden osallistamisesta kaupunkikehityshankkeen suunnitteluvaiheessa
Javanainen, Janina (2020)Tässä pro gradu -tutkielmassa tutkitaan, miten organisaatio voi osallistaa ulkoisia sidosryhmiään. Tutkimuksen tarkoituksena on tuottaa tietoa osallistamisen toimivista menetelmistä ja käytännöistä, osallistamisen tuottamista ... -
Engaging Employees via Digital Technologies : An Integrative Model of Change Management and Communication via Internal Social Media
Agerholm Andersen, Mona; Valentini, Chiara (Routledge, 2023)Internal social media (ISM) has increasingly gained relevance as a networking platform on which employees can share content and actively engage in conversations across functions, regions, and hierarchical levels. Many ...