Julkisten organisaatioiden ostokäyttäytyminen PR-lahjojen hankinnassa : PR-lahjakirjojen ja niiden tuottajan valinta
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Yritysasiakkaan ostoprosessi markkinointipalveluita ostettaessa
Suosalo, Emilia (2019)Yritysten ostokäyttäytyminen ja -prosessit sekä näihin vaikuttavat tekijät ovat kiinnostaneet tutkijoita useiden vuosikymmenten ajan, mutta liiketoimintaympäristön muutosten myötä myös aiemmin alalla päteneet lainalaisuudet ... -
Omni-kanavaisen asiakaskokemuksen muodostuminen asiakasmatkalla : haastattelututkimus suomalaisen vaatebrändin asiakkaiden ostokokemuksista
Mali, Eveliina (2021)Tämän pro gradu -tutkielman tavoitteena on lisätä tietoa asiakaskokemuksen muodostumisesta omni-kanavaisessa ostoprosessissa. Tutkimus on toteutettu kirjallisuuskatsauksen ja empiirisen tutkimuksen keinoin. Omni-kanavainen ... -
Julkisten taidehankintojen menetelmät 2000-luvun Suomessa : yksittäisen taiteilijan näkökulma
Kolu, Marja (2014)Tutkimuksen tavoite on tuoda esiin 2000-luvun julkisten taidehankintojen malleissa esiintyvät epäkohdat yksittäisen kuvataiteilijan näkökulmasta sekä tuoda esiin kuvataiteilijan asema julkisen taiteen hankintatyöryhmissä ... -
Etelä-Pirkanmaan Ensimetrineuvonnan rooli uusien yritysten käynnistymisessä 2005-2009 : maksuttoman uusyritysneuvonnan tuottavuustarkastelu julkisten rahoittajien näkökulmasta Etelä-Pirkanmaan seutukunnassa
Huilla, Jukka (2013)Tutkimuksen pääongelmana oli selvittää, mitä hyötyä kunnille ja valtiolle oli rahoittamastaan uusyritysneuvontapalvelusta Etelä-Pirkanmaan seutukunnassa vuosina 2005-2009. Tutkimuksessa kehitettiin uusyritysneuvonnan ...