Julkisten organisaatioiden ostokäyttäytyminen PR-lahjojen hankinnassa : PR-lahjakirjojen ja niiden tuottajan valinta
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Case-tutkimus : toimittajien tyytyväisyys julkisten hankintojen vaatimusmäärittelyyn
Toivonen, Sandra (2023)Julkiset hankinnat ovat keskeinen osa valtioiden julkisten varojen käyttöä. Niiden avulla valtiot, kunnat ja muut julkisyhteisöt hankkivat toimintansa kannalta olennaiset tavarat, palvelut ja rakennusurakat yksityiseltä ... -
Julkisten tietojärjestelmähankintojen haasteet EU:ssa
Martelin, Eemeli (2024)Yhteiskunnat ovat yhä riippuvaisempia tietojärjestelmistä ja digitaalisista ratkaisuista. Kasvavissa määrin julkiset palvelut tulevat myös perustumaan digitaalisiin ratkaisuihin. Julkisen sektorin tavoitteena on tuottaa ... -
Julkisten tietojärjestelmähankintojen taloudelliset vaikutukset
Ylinen, Juho (2024)Julkiset tietojärjestelmähankinnat ovat monesti kokoluokaltaan suuria, jolloin niiden taloudellinen vaikutus on myös merkittävä. Suomen julkisissa tietojärjestelmähankinnoissa on paljon hyviä toimintatapoja, mutta myös ... -
Omni-kanavaisen asiakaskokemuksen muodostuminen asiakasmatkalla : haastattelututkimus suomalaisen vaatebrändin asiakkaiden ostokokemuksista
Mali, Eveliina (2021)Tämän pro gradu -tutkielman tavoitteena on lisätä tietoa asiakaskokemuksen muodostumisesta omni-kanavaisessa ostoprosessissa. Tutkimus on toteutettu kirjallisuuskatsauksen ja empiirisen tutkimuksen keinoin. Omni-kanavainen ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.