Hyvinvointiteknologiatuotteen hankkiminen : loppuasiakkaan päätöksentekoprosessi hyvinvointiteknologian tuottajan näkökulmasta
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Julkisten organisaatioiden ostokäyttäytyminen PR-lahjojen hankinnassa : PR-lahjakirjojen ja niiden tuottajan valinta
Hyppänen, Hanna-Leena (2001) -
Puettavan hyvinvointiteknologian käytön jatkamiseen vaikuttavat tekijät
Järvinen, Toni (2021)Erilaiset puettavat teknologiat ovat yleistyneet vauhdilla kuluttajien keskuudessa. Mittaamalla ja seuraamalla esimerkiksi käyttäjien fyysistä aktiivisuutta, unta sekä päivittäistä kuormaa puettavat hyvinvointiteknologiat ... -
Hyvinvointiteknologian aiheuttaman IT-addiktion syntyminen ja ilmeneminen käyttäjällä
Kanerva, Teija (2021)Teknologia on kehittynyt räjähdysmäisesti ja levittäytynyt samalla jokaiselle ihmiselämän osa-alueelle. Nykyaikaiset mobiilit älylaitteet mahdollistavat teknologian käytön missä ja milloin tahansa. Informaatioteknologian ... -
Terveys- ja hyvinvointiteknologian sovelluksia ikääntyneiden terveyden edistämisessä ja kustannusvaikuttavien palvelujen kehittämisessä
Kaasalainen, Karoliina; Neittaanmäki, Pekka (Jyväskylän yliopisto, 2018) -
Verkkokauppojen suosittelujärjestelmien vaikutus ihmisten ostoimpulsiivisuuteen
Hietikko, Kim (2018)Tutkielmassani käsittelen verkkokauppojen suosittelujärjestelmien vaikutusta ihmisten ostoimpulsiivisuuteen. Tutkielma koostuu johdannosta, suosittelujärjestelmät sisältöluvusta, suosittelujärjestelmien vaikutuksesta ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.