Corporate website as a customer relationship management tool : case Company X
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Corporate online presence : a study of eight Finnish exporting companies' corporate websites
Tauriainen, Anniina (2012)Yritykset käyttävät verkkosivujaan tuotteiden ja palveluiden markkinoinnin ohella myös yrityksen mainostamiseen ja verkkoidentiteetin luomiseen. Verkkoidentiteetti heijastaa kielen ja visuaalisen ilmeen kautta yrityksen ... -
Investigating customer experiences of a public limited company brand in a B2B context : a case study of the EV charging industry
Jauhiainen, Sannimaija (2023)Vahva yritysidentiteetti tarjoaa elementit, joiden avulla voidaan luoda ainutlaatuinen yritysbrändi sekä erottua jatkuvasti muuttuvassa kilpaillussa liiketoimintaympäristössä. Yritysidentiteetti on myös ratkaisevassa ... -
How can stakeholders influence management’s commitment to sustainable development of a company?
Bilciurescu, Andreea (2021)Sustainability is a concept which is gaining more and more attention. The translation of sustainable development in the business context is done through Corporate Social Responsibility (CSR). CSR is widely studied in the ... -
The aggregation of sustainability performance measuring at company level : a case study
Hämäläinen, Saara (2015)Industrial companies face constant scrutiny about their sustainability performance development and comprehensive sustainability performance measuring is demanded from them. Companies are measuring their sustainability ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.