Organizational effectiveness as perceived by Jyväskylä Sports Centre stakeholders
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Redesigning Computer-Supported Work Processes with Dual Information Systems: The Work Process Benchmarking Service
Käkölä, Timo; Koota, Kalle I. (ME Sharpe, 1999)The conceptual design of most computer-based information systems reflects a dualism of technology. During the development phase, part of the work-domain-related knowledge is formalized and encoded in the software, making ... -
What is behind a software acquisition process? : empirical case study focusing on Finnish IT Service Provider and its potential customers
Kuorelahti, Topi (2018)Teknologiset innovaatiot ja niiden myötä muuttuva liiketoimintaympäristö ovat johtaneet siihen, että erilaisten digitaalisten toimintatapojen ja työkalujen käyttö erityisesti yritysten välisillä (Business-to-Business, B2B) ... -
Love Wins : A Love Lens Approach to Cultivation of Organization-Stakeholder Relationships
Badham, Mark (Emerald, 2020)This chapter adds to emerging research exploring the construct of joy by drawing attention to the value of more loving stakeholder relationships. Relationship management research has focussed attention on the antecedents, ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.