Ainedidaktisesta tutkimuksesta voimaa oppijoiden perustaitojen vahvistamisen työlle
Heinonen, P., Kallio, M., Mäntylä, T., & Poulter, S. (2024). Ainedidaktisesta tutkimuksesta voimaa oppijoiden perustaitojen vahvistamisen työlle. Ainedidaktiikka, 8(1), 1-3. https://doi.org/10.23988/ad.148558
Julkaistu sarjassa
AinedidaktiikkaPäivämäärä
2024Tekijänoikeudet
© 2024 Ainedidaktiikka
Julkaisija
Suomen ainedidaktinen tutkimusseuraISSN Hae Julkaisufoorumista
2489-5636Asiasanat
Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/243522973
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Motoristen perustaitojen yhteydet matematiikan oppimistuloksiin alakoulun kolmasluokkalaisilla
Mäntylä, Tanja (2021)Fyysinen aktiivisuus ja kestävyyskunto ovat tutkimusten mukaan yhteydessä akateemiseen osaamiseen, mutta motoristen perustaitojen yhteyttä akateemiseen osaamiseen on tutkittu vähemmän. Tutkielmassa selvitettiin ovatko ... -
Nuoret osaajat : PISA 2003 -tutkimuksen ensituloksia
Tuntematon tekijä (Jyväskylän yliopisto, 2004) -
"Odotitko sinä minua?" : ekaluokkalaisten motoristen perustaitojen kehittäminen ja sosiaalisten taitojen tukeminen liikuntaintervention keinoin
Joro, Annemari; Liukkonen, Sirpa (2016)TIIVISTELMÄ Liukkonen, Sirpa ja Joro, Annemari 2016. ”Odotitko sinä minua?” Ekaluokkalaisten motoristen perustaitojen kehittäminen ja sosiaalisten taitojen tukeminen liikuntaintervention keinoin. Liikuntakasvatuksen ... -
Valmentajien käsityksiä taidon oppimisesta ja motoristen perustaitojen merkityksestä muodostelmaluistelussa
Poranen, Tiina (2023)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, millaisia käsityksiä valmentajilla on taidon oppimisesta ja siihen yhteydessä olevista tekijöistä muodostelmaluistelussa. Lisäksi haluttiin selvittää, miten valmentajat ... -
The Finnish success in Pisa - and some reasons behind it : Pisa 2000
Välijärvi, Jouni (University of Jyväskylä, Institute for Educational Research, 2002)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.