University of Jyväskylä | JYX Digital Repository

  • English  | Give feedback |
    • suomi
    • English
 
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
View Item 
  • JYX
  • Opinnäytteet
  • Pro gradu -tutkielmat
  • View Item
JYX > Opinnäytteet > Pro gradu -tutkielmat > View Item

Tyytyväisyys alueellisen liikuntajärjestön palveluihin

Thumbnail
View/Open
17. Mb

Downloads:  
Show download detailsHide download details  
Authors
Mäntynen, Katja
Date
1999

 
Keywords
liikuntajärjestöt palvelut asiakaslähtöisyys
URI

http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-1999781804

Metadata
Show full item record
Collections
  • Pro gradu -tutkielmat [25541]

Related items

Showing items with similar title or keywords.

  • Ohjauksen alueellisen verkoston kehittäminen : poikkihallinnollinen ja moniammatillinen yhteistyö voimavarana 

    Nykänen, Seija; Karjalainen, Merja; Vuorinen, Raimo; Pöyliö, Leila (Koulutuksen tutkimuslaitos, Jyväskylän yliopisto, 2007)
    si ohjauksen palvelujen tuottamisessa tarvitaan verkostoa? Mitkä ovat alueellisen ohjausyhteistyön vahvuudet ja kehittämistarpeet? Miten ohjauksen yhteistyökumppanit kuvaavat moniammatillista ja poikkihallinnollista työtä? ...
  • Hyvä asiakassuhde sosiaalihuollon työikäisten palveluissa : sosiaalityöntekijöiden kokemuksia hyvästä asiakassuhteesta 

    Nieminen, Pirjo (2017)
    Tutkimuksen tehtävä on selvittää sosiaalihuollon työikäisten palveluissa työskentelevien sosiaalityöntekijöiden kokemuksia hyvästä asiakassuhteesta. Sosiaalityöntekijän ja asiakkaan välille muodostuu asiakassuhde ja ...
  • Palvelukuvauksien ja IT-hallinnan prosessikehyksien suhde 

    Viljanen, Tomi (2021)
    Palvelukuvauksen on yhtäältä oltava eri asiakasryhmille luettava ja ymmärrettävä, ja toisaalta riittävän rikas kuvaamaan usein monimutkaiset palvelut vaihtoehtoineen. Palvelukuvauksille ei ole yhtä standardia, joka opastaisi, ...
  • From customer data to customer's data : reverse use of customer data as a tool for value co-creation 

    Horttanainen, Ella (2021)
    Asiakasdatan on perinteisesti nähty hyödyttävän pääasiassa niitä keräävää yritystä. Viime vuosikymmeninä suosiota kasvattaneiden palvelukeskeisten liiketoimintamallien sekä arvon yhteisluonnin ansiosta asiakasdatan rooli ...
  • Varhaiskasvatuksen asiakkaan sähköinen vaikuttaminen ja osallistuminen 

    Eskelinen, Anne (2020)
    Tutkimuksessa selvitetään Jyväskylän kaupungin varhaiskasvatuksen palveluhallinnon ja sen asiakkaan sähköisen osallisuuden välineitä ja niiden kehittämistä. Osallisuutta tarkastellaan asiakkaan vaikuttamisen ja ...
  • Browse materials
  • Browse materials
  • Articles
  • Conferences and seminars
  • Electronic books
  • Historical maps
  • Journals
  • Tunes and musical notes
  • Photographs
  • Presentations and posters
  • Publication series
  • Research reports
  • Research data
  • Study materials
  • Theses

Browse

All of JYXCollection listBy Issue DateAuthorsSubjectsPublished inDepartmentDiscipline

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics
  • How to publish in JYX?
  • Self-archiving
  • Publish Your Thesis Online
  • Publishing Your Dissertation
  • Publication services

Open Science at the JYU
 
Data Protection Description

Accessibility Statement

Unless otherwise specified, publicly available JYX metadata (excluding abstracts) may be freely reused under the CC0 waiver.
Open Science Centre