Show simple item record

dc.contributor.authorVasama, Antti
dc.date.accessioned2024-05-24T09:15:55Z
dc.date.available2024-05-24T09:15:55Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/95156
dc.description.abstractTutkielmassa käydään läpi polunetsintää peleissä käytännön toteutuksien kautta. Toteutettuna ovat A* ja IDA* -algoritmit, jotka ovat yleisesti käytettyjä peleissä, mutta tämän lisäksi myös verkkoteorian perusalgoritmeja, kuten leveyshaku ja syvyyshaku, joiden kautta A* ja IDA* -algoritmit voidaan ajatella. Myös A* ja IDA* -algoritmeihin tarvittavaa heuristiikkaa esitellään. Kaikki algoritmit ovat toteutettu c++ -kielellä.fi
dc.format.extent23
dc.language.isofi
dc.subject.otherpolunetsintä
dc.subject.otherA*
dc.subject.otherIDA*
dc.titleAlgoritmeja polunetsintään peleissä
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-202405243920
dc.type.ontasotBachelor's thesisen
dc.type.ontasotKandidaatintyöfi
dc.contributor.tiedekuntaInformaatioteknologian tiedekuntafi
dc.contributor.tiedekuntaFaculty of Information Technologyen
dc.contributor.laitosInformaatioteknologiafi
dc.contributor.laitosInformation Technologyen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.oppiaineTietotekniikkafi
dc.contributor.oppiaineMathematical Information Technologyen
dc.rights.copyrightJulkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.fi
dc.rights.copyrightThis publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.en
dc.contributor.oppiainekoodi602
dc.subject.ysovideopelit
dc.subject.ysoalgoritmit


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record