dc.contributor.advisor | Saksa, Tytti | |
dc.contributor.author | Vainio, Tuomas | |
dc.date.accessioned | 2024-05-06T06:01:12Z | |
dc.date.available | 2024-05-06T06:01:12Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/94708 | |
dc.description.abstract | Tässä Kandidaatintutkielmassa käydään läpi miten metaversumeita ollaan käytetty, käytetään, ja mahdollisesti myös tullaan käyttämään opetuksessa eri aloilla ja koulutusasteilla. Tutkielman tavoitteena on avata lukijalle esiteltävien tutkimusten avulla erilaisia tapoja ja mahdollisuuksia, mitä metaversumit voivat opetuskäytössä mahdollistaa. | fi |
dc.description.abstract | This thesis looks at how metaverses have been, are being, and will be used in different fields and levels of education. The aim of the thesis is to open up to the reader what different ways and possibilities metaverses can enable in education through the research presented. | en |
dc.format.extent | 18 | |
dc.language.iso | fi | |
dc.subject.other | metaverse | |
dc.subject.other | virtual world | |
dc.subject.other | gamification | |
dc.title | Metaversumit opetuskäytössä | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-202405063445 | |
dc.type.ontasot | Bachelor's thesis | en |
dc.type.ontasot | Kandidaatintyö | fi |
dc.contributor.tiedekunta | Informaatioteknologian tiedekunta | fi |
dc.contributor.tiedekunta | Faculty of Information Technology | en |
dc.contributor.laitos | Informaatioteknologia | fi |
dc.contributor.laitos | Information Technology | en |
dc.contributor.yliopisto | Jyväskylän yliopisto | fi |
dc.contributor.yliopisto | University of Jyväskylä | en |
dc.contributor.oppiaine | Tietotekniikka | fi |
dc.contributor.oppiaine | Mathematical Information Technology | en |
dc.rights.copyright | Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty. | fi |
dc.rights.copyright | This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited. | en |
dc.contributor.oppiainekoodi | 602 | |
dc.subject.yso | virtuaalitodellisuus | |
dc.subject.yso | opetus | |
dc.subject.yso | pelillistäminen | |
dc.subject.yso | etäopetus | |
dc.subject.yso | virtuaalimaailma | |
dc.subject.yso | opetusmenetelmät | |
dc.subject.yso | verkko-opetus | |