Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.authorKröger, Teppo
dc.contributor.authorValokivi, Heli
dc.contributor.editorPoikela, Esa
dc.contributor.editorÖystilä, Satu
dc.date.accessioned2024-04-04T11:49:33Z
dc.date.available2024-04-04T11:49:33Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.citationKröger, T., & Valokivi, H. (2003). Sosiaalityön yliopistokoulutus itseään etsimässä : mitä uutta PBL antaa?. In E. Poikela, & S. Öystilä (Eds.), <i>Yliopistopedagogiikkaa kehittämässä : kokemuksia ja kokeiluja</i> (pp. 423-446). Tampere University Press. <a href="https://urn.fi/URN:ISBN:951-44-5762-5" target="_blank">https://urn.fi/URN:ISBN:951-44-5762-5</a>
dc.identifier.otherCONVID_14226728
dc.identifier.otherTUTKAID_12039
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/94173
dc.description.abstractLähes kaikki yliopistokoulutus joutuu sovittamaan yhteen akateemisia tavoitteita ja käytännön työelämän vaatimuksia. Artikkelin tarkoituksena on osallistua tähän keskusteluun pohtimalla sosiaalityön yliopistokoulutuksen opetusmenetelmiä ja sisällöllisiä ydinalueita. Aluksi tarkastellaan sosiaalityön yliopistokoulutukseen liittyviä monia jännitteitä ja käsitellään suomalaisten yliopistojen sosiaalityön koulutusohjelmien painotuksia. Sen jälkeen artikkelissa esitellään Tampereen yliopistossa syksyllä 2002 järjestetty sosiaalityön kurssi, joka toteutettiin PBL-metodin (Problem-Based Learning) mukaisesti. Artikkelissa kuvataan sitä, miksi opetustapa valittiin ja pohditaan sen sovellusmahdollisuuksia sosiaalityön koulutuksessa.fi
dc.format.extent450
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isofin
dc.publisherTampere University Press
dc.relation.ispartofYliopistopedagogiikkaa kehittämässä : kokemuksia ja kokeiluja
dc.relation.urihttps://urn.fi/URN:ISBN:951-44-5762-5
dc.rightsIn Copyright
dc.subject.otherteaching methods
dc.titleSosiaalityön yliopistokoulutus itseään etsimässä : mitä uutta PBL antaa?
dc.typebookPart
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-202404042742
dc.contributor.laitosYhteiskuntatieteiden ja filosofian laitosfi
dc.contributor.laitosDepartment of Social Sciences and Philosophyen
dc.type.urihttp://purl.org/eprint/type/BookItem
dc.relation.isbn951-44-5762-5
dc.type.coarhttp://purl.org/coar/resource_type/c_3248
dc.description.reviewstatuspeerReviewed
dc.format.pagerange423-446
dc.type.versionpublishedVersion
dc.rights.copyright© 2003 Tampere University Press
dc.rights.accesslevelopenAccessfi
dc.subject.ysokorkea-asteen koulutus
dc.subject.ysososiaalityö
dc.subject.ysoongelmalähtöinen oppiminen
dc.subject.ysotyöelämälähtöisyys
dc.subject.ysoopetusmenetelmät
dc.subject.ysotutkinnot
dc.format.contentfulltext
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p3390
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p3286
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p5918
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p22228
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p988
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p374
dc.rights.urlhttp://rightsstatements.org/page/InC/1.0/?language=en
dc.type.okmA3


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot

In Copyright
Ellei muuten mainita, aineiston lisenssi on In Copyright