Show simple item record

dc.contributor.advisorViholainen, Helena
dc.contributor.authorLinnamaa, Kaisa
dc.date.accessioned2024-03-06T06:54:12Z
dc.date.available2024-03-06T06:54:12Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/93816
dc.description.abstractTutkimukseni tarkoituksena oli tarkastella 2.-5.-luokkalaisten akateemisen minäkäsityksen yhteyttä lukusujuvuuteen. Lukemisen taito on merkittävässä osassa yhteiskuntaan sopeutumisessa ja siellä toimimisessa. Tutkimuksessa käytettiin SELDI tutkimushankkeen aineistoa. Akateemista minäkäsitystä tarkasteltiin Marsh:n kyselylomakkeen (ASDQ 1999) avulla, kun taas lukusujuvuutta ALLU ja LUKSU testien avulla.fi
dc.format.extent36
dc.language.isofin
dc.rightsIn Copyright
dc.subject.otherlukusujuvuus
dc.subject.otherakateeminen minäkäsitys
dc.titleLukusujuvuuden yhteys akateemiseen minäkäsitykseen 2.-5.-luokkalaisilla
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-202403062281
dc.type.ontasotMaster’s thesisen
dc.type.ontasotPro gradu -tutkielmafi
dc.contributor.tiedekuntaFaculty of Education and Psychologyen
dc.contributor.tiedekuntaKasvatustieteiden ja psykologian tiedekuntafi
dc.contributor.laitosDepartment of Educationen
dc.contributor.laitosKasvatustieteiden laitosfi
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.oppiaineEarly Childhood Educationen
dc.contributor.oppiaineVarhaiskasvatusfi
dc.rights.copyright© The Author(s)
dc.rights.accesslevelopenAccess
dc.contributor.oppiainekoodi104
dc.subject.ysominäkuva
dc.subject.ysolukeminen
dc.subject.ysolukutaito
dc.subject.ysokoululaiset
dc.rights.urlhttps://rightsstatements.org/page/InC/1.0/


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

In Copyright
Except where otherwise noted, this item's license is described as In Copyright